Ik betaal 5 euro voor onbeperkte internet toegang per maand....
lol, welkom in 2010...
ps: Wat was jou reactie toen de gsm kwam?
"Het is duur om met je mobiele telefoon te bellen . Bovendien is het onzin. Ik kan thuis toch bellen....." | Gewijzigd: 4 februari 2010, 10:40 uur, door Brisk
ps: Wat was jou reactie toen de gsm kwam?
"Het is duur om met je mobiele telefoon te bellen . Bovendien is het onzin. Ik kan thuis toch bellen....."
Ik gebruik ook geen mobiel hoor
Ik haat die dingen heb er niks mee. teveel gedoe te lui om uit te zoeken hoe dat ding werkt
Pc en vaste telefoon vind ik best.
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Was dat in België ook maar zo dan had ik gisteren al zo'n abonnement.
edit : prijs in België Proximus.
Internet On GSM Access Time
(standaardtarief)
€ 4,99/uur Aangerekend per eenheid van 5 min ( € 0,42/5 min)
Internet On GSM Access Volume
(gratis optie)
€ 0,50/100 kB Aangerekend per eenheid van 1 kB | Gewijzigd: 31 juli 2010, 16:22 uur, door MarkNL
Op vakanties tig jaar geleden werd ik al gewaarschuwd voor Proximus, toen liep ik nog rond met mijn Panasonic EBG500. Man wat was ik daar blij mee
Ik snap alleen dat grote verschil niet met Nederland. | Gewijzigd: 5 februari 2010, 09:08 uur, door Romani
Voor mij is het dus niet noodzakelijk dat er een mobiele site komt, omdat ik het nu allemaal al goed kan zien en het snel genoeg is voor mij, maar het zou wel leuk zijn
EDIT: Ik kan trouwens op dit moment ook via m'n mobiel antwoorden op het forum hoor....
ja ik heb de iphone3g van apple dus ja ik kan ook alles vrijwel als gewone pc maar iddn zou zegge basch gwn doen
maakt het voor iedereen wat toegangkelijk
excuses vd vervuiling van het topic