URL.redirect("www.tupperware.com")
}
URL.redirect("www.tupperware.com")
}
Hahahaha LOL, ik ken diverse mensen die over zijn gestapt van de I Phone naar Android, ze willen nooit meer anders...
De buienradar app. is erg goed en snel! | Gewijzigd: 2 februari 2010, 10:29 uur, door Romani
Maar mijn eerste Android app zal niet veel meer zijn dan een "Hello World!" app. Zodra ik het een beetje onder de knie heb, ga ik wel wat gruwelijks bedenken.
Kijk eens Appelslaafjes!! Een man met visie en gezond verstand!! Amen.
Maar mijn eerste Android app zal niet veel meer zijn dan een "Hello World!" app. Zodra ik het een beetje onder de knie heb, ga ik wel wat gruwelijks bedenken.
Ik ben voor! Graag zelfs.
En voor alle apple haters, wacht maar dat de iPAD NANO er is:
:D
| Gewijzigd: 2 februari 2010, 12:41 uur, door Brisk
Dus voor mij zou een mobiele versie meer dan welkom zijn!
Voor mij hoeft een mobiele versie niet per se, mijn heerlijke iPhone 3GS geeft de website goed weer en ik denk dat er beter gewerkt kan worden aan andere zaken. Bijvoorbeeld het design van de website, nu Onweer-Online onwijs gegroeid is en nog steeds aan het groeien is kan de website ook wel een update gebruiken. Vind het nu namelijk niet zo professioneel overkomen en soms ook ietwat onoverzichtelijk en omslachtig.
PS.
Nogmaals voor de iPhone bashers: het iPhone OS 3.0 heeft z'n voordelen en Google Android heeft zo z'n voordelen. Het komt vooral neer op persoonlijke voorkeur en dat een van de twee beter zou zijn vind ik een nogal absurdistische maar bovenal kortzichtige uitspraak
Offtopic:
Hoezo dat dan?
Een paar loze kreten als "onoverzichtelijk" en "omslachtig" is natuurlijk niet echt kritiek waar we wat mee kunnen. Graag ontvang ik meer input m.b.t. tot deze 2 kreten en jouw mening en inzicht in hoe we deze punten dan kunnen gaan verbeteren. Ook zou het je sieren wanneer je een website noemt, welke jij hebt gebouwd, welke wel overzichtelijk en niet omslachtig is.
Recent heb ik een professioneel ontwerper gevraagd eens kritisch te kijken naar het ontwerp en de gebruikersvriendelijkheid van onweer-online.nl. Hij zat werkelijk met zijn handen in zijn haar en had vrijwel niets aan te merken. Juist daarom ben ik benieuwd naar jouw punten, omdat jij stelt wel het e.e.a. te willen en kunnen verbeteren.
De lijst met punten welke ik wil aanpassen en bouwen voor onweer-online.nl, wordt met de dag groter. Het team achter onweer-online.nl heeft zo ontzettend veel mooie en goede ideeen, welke ik allemaal het liefst vandaag nog zou willen bouwen. Helaas moet ook ik het met een enkel vrij avondje doen en werk ik rustig de todo-lijst af. Het volgende grote punt op deze lijst is dus de mobiele versie. Dit is mijns inziens een mooie doorontwikkeling, welke veel meerwaarde biedt aan onweer-online.nl. Als ik naar bovenstaande poll kijk, lijkt 80% van de leden het met mij eens te zijn.
Graag hoor ik van je.
Mij lijkt dat namelijk fijner dan een site van max 240px aangezien ik hier een touch hd heb met een resolutie van 800x480. Op die mobiele stylesheet kun je dan al die kaarten op de voorpagina weglaten en zo mooi de site voor veel mesne toegankelijk maken.
Basch ik zag hier geen reactie op en was benieuwd wat je van dit idee vind.
Ja, dat is uiteraard een leuk idee. Eerst wil ik de gewone mobiele versie bouwen en daarna wil ik het customizable maken, dus gadgets en andere mogelijkheden tot aanpassen. Maar stap voor stap, want zoals ik al zei, ik heb slechts beperkt de tijd.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21