Met de iphone en een beetje zoomen en/of schuiven lukt het ook om o-o te raadplegen en te antwoorden op het forum.
Een app zou ik zeker downloaden, ook tegen enige betaling,
De mobiele versie moet minimaal 240pixels breed zijn steeds meer phones ondersteunen hogere resoluties. Graag ook kunnen reageren via de mobiele app anders wordt het weer minder interessant.
Maar zo ie zo is het weer een leuke aanvulling. Suc6
Met de iphone en een beetje zoomen en/of schuiven lukt het ook om o-o te raadplegen en te antwoorden op het forum.
Zelfde met mijn HTC Magic, tis te doen allemaal, met wat geduld....
Een snelle mobiele versie of app is meer dan welkom!
Een app zou ik zeker downloaden, ook tegen enige betaling,
De mobiele versie moet minimaal 240pixels breed zijn steeds meer phones ondersteunen hogere resoluties. Graag ook kunnen reageren via de mobiele app anders wordt het weer minder interessant.
Maar zo ie zo is het weer een leuke aanvulling. Suc6
Daar wil ik ook best voor betalen!
maar moet helaas als trouwe 0-0 gebruiker dan helaas overlopen naar buienradar.
dus Basch....mijn stem hebbie !!!
Ruk.
denk dat elke vorm van donatie/waardering welkom is, des te meer en betere apparatuur kan er dan voor 0-0 aangeschaft worden !!!
zie forum onderwerp; http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=1416
(ps. moderators...maak er ff een werkende link van !! )
Ruk. | Gewijzigd: 1 februari 2010, 22:51 uur, door Bronk
Gezien het feit dat ik een enorme gadgetfreak ben en met mn mobiel echt werkelijk alles doet
Zou ik het fantastisch vinden...
Stiekem hoopte ik er al een tijdje op
Misschien ook leuk als het chatprogrammaatje er op een 1 of andere manier in verwerkt zit.
Ik zou het gaaf vinden!! echt heel gaaf!!
Dus wat mij betreft liever vandaag nog als morgen, kan ik tenminste in m'n bedje ook nog de laatste voorspellingen checken.
Groeten Kees (en alvast veel succes)
Mij lijkt dat namelijk fijner dan een site van max 240px aangezien ik hier een touch hd heb met een resolutie van 800x480. Op die mobiele stylesheet kun je dan al die kaarten op de voorpagina weglaten en zo mooi de site voor veel mesne toegankelijk maken.
en dat chatten hoeft voor mij persoonlijk niet heb msn wel
damn strax word ik nog verplicht zon i-pad? kreng te kopen als ik apple wil
koop ik wel n pot moes ook...
dus voor mij hoeft het nietzo...wel leuk vd gadgetmannen en dames onder ons
maarre als ik zon nieuwe phone had ja graag hoor maar dan puur vd radars als ik zomers vissen ga of als ik op mn nest lig en me verveel
ik ben dat niet gewend ook ben nu al blij met buieradar mobiel duurt minuutje of 2 maargoed
mocht O-O zover komen overweeg ik me toch zo'n nieuwe aanraakgsm dan aan te schaffen
ik ben wat ouderwets vind bijv. een nintendo 16 bit te gek en luxe nogsteeds whehehe | Gewijzigd: 2 februari 2010, 01:21 uur, door corro
Met mijn Htc HD inclusief surf en mail totaal(kpn) kan ik heel makkelijk onweer-online checken zonder dat het sloom loopt.
Natuurlijk is een mobiele versie wel gewenst gezien dat natuurlijk altijd sneller is, maar aan mijn kant geen noodzaak.
Wel een goed idee hoor!