Voordat ik mij de komende weken stort op het ontwikkelen hiervan, ben ik benieuwd naar de vraag hiernaar. Zou je de mobiele website gaan bezoeken? En zo ja, hoe vaak? En zo nee, waarom niet? Hiervoor heb ik een poll toegevoegd. Ik zou het leuk vinden als je je antwoord hieronder wilt toelichten.
Stel dat er genoeg animo is, dan wil ik verder gaan door een persoonlijke mobiele versie te bouwen. Op de "echte" website kun je dan precies instellen wat je op de mobiele versie wilt zien en in welke volgorde. Je persoonlijke mobiele URL wordt dan iets als http://m.Basch.onweer-online.nl/
Het forum kan mobiel wel worden geraadpleegt, maar antwoorden zal niet mogelijk worden.
Lijkt het je wat?
heb het zelfde probleem als Sietse
Marcel
Het is een goede extra service en maakt Onweer Online nog completer qua aanbod. Ik zeg; doen!
Voor mij is het dus niet noodzakelijk dat er een mobiele site komt, omdat ik het nu allemaal al goed kan zien en het snel genoeg is voor mij, maar het zou wel leuk zijn
EDIT: Ik kan trouwens op dit moment ook via m'n mobiel antwoorden op het forum hoor.... | Gewijzigd: 1 februari 2010, 18:54 uur, door jeffreydekam
dag ff kijken. Doe het nu vaak met de laptop van de zaak als ik onderweg ben.
Toch handig zo'n HSDPA verbinding
ik kijk iederde dag ook via mijn mobiel maar dat is gewoon een rotklus. (nokia N96)
ik doe het wel met skweezer maar die trek alles weer uit elkaar.
dus mijn vote heb je Basch | Gewijzigd: 1 februari 2010, 20:09 uur, door djdreamdance
mij lijkt het een erg goed idee omdat ik vaak ergens loop en dan ineens een dikke bui zie hangen maar niet zo snel naar huis kan ...
grtz... steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel