Ja minder dat wel, maar GFS gaf volgensmij dinsdag wel sneeuw aan hoor
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Wat valt er dan in de rest van nederland met die temperaturen? Ijs?
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
En de bovenstaande kaartjes dan?? Daar is toch wel neerslag buiten het noorden.....of ben ik nou een dom blondje.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
"De laatste run is wel heel erg interessant. De NAO & AO zijn weer op niveau van medio december en begin januari, dus vrieskou. De laatste verwachting van het KNMI is ook helemaal op de lijn zoals ik gisteren al voorspelde. Die sneeuwstorm langs onze westkust op 10 of 11 feb staat nog steeds overeind en ook vorstperiode gaat parallel aan 1985. Mits er in friesland niet te veel sneeuw valt kunnen we rekenen op een 11 stedentocht tussen 17 en 19 feb het water in de kanalen is er koud genoeg voor, waar open plekken liggen zal snel dicht vriezen. Het zou wel eens een tocht kunnen worden zoals in 63 met embarmelijke jachtsneeuw en een gevoelstemperatuur van min 20. Maar dat is meer de wens van de gedachte moet ik zeggen, alhoewel zoals deze kaarten nu liggen dan ga ik ervoor."
"De laatste run is wel heel erg interessant. De NAO & AO zijn weer op niveau van medio december en begin januari, dus vrieskou. De laatste verwachting van het KNMI is ook helemaal op de lijn zoals ik gisteren al voorspelde. Die sneeuwstorm langs onze westkust op 10 of 11 feb staat nog steeds overeind en ook vorstperiode gaat parallel aan 1985. Mits er in friesland niet te veel sneeuw valt kunnen we rekenen op een 11 stedentocht tussen 17 en 19 feb het water in de kanalen is er koud genoeg voor, waar open plekken liggen zal snel dicht vriezen. Het zou wel eens een tocht kunnen worden zoals in 63 met embarmelijke jachtsneeuw en een gevoelstemperatuur van min 20. Maar dat is meer de wens van de gedachte moet ik zeggen, alhoewel zoals deze kaarten nu liggen dan ga ik ervoor."
doe mij dan maar een elfsteden op de fiets of met de porsche, dat is tenminste één onder 'normale' omstandigheden
laat 't maar lente worden .... 't is tijd
Begrijp me niet verkeerd, ik ben meer van de zomers... maar een winter als deze heb ik nog nooit (bewust) meegemaakt in de 23 jaar dat ik nu op deze aardbol rond loop . Ik heb liever sneeuw dan de eeuwige regen (veelste lange herfstachtige periodes) die we gewend zijn in de winter.
En een elfsteden tocht lijkt mij toch ook niet verkeerd.... al volg ik die dan wel vanaf de bank, voor de TV | Gewijzigd: 4 februari 2010, 20:22 uur, door Tuur
Even koud en daarna meteen de dooi er weer in...
Maar, laat eerst die kou maar komen (we zitten er al 3 weken op te wachten) en mssn dat de echte kou dan volgt..