Er durft niemand, behalve onze Bloemendaalse strateeg, echt hoop te geven op een terugkerende strenge winter.
Ik begreep vandaag dat het enige dat zeker is, is dat het allemaal erg onzeker is.
Poeh, wat moet ik hier van denken
valt me op dat de groene lijnen, die naar koud gaat ook echt koud is en niet een paar graden maar echt koud!! waarom zijn die lijnen dan ook niet minder koud? ben echt een leek maar zou dan denken dat ie maar een paar graden vorst aan zou geven! moet je hier nu het gemiddelde van ne men van wat je eventueel zou kunnen verwachten?
Gelukkig ben ik ook 1 van die lid.undercover en heb er de volste vertrouwen in dat we deze winter nog weer op schaatsen kunnen. op natuurijs
Mocht het uitkomen (expirement) dan doe ik het uit de doeken.
Mocht het uitkomen (expirement) dan doe ik het uit de doeken.
hahaha schaatsennnnnnnnnnnnnnn super......alleen ik kan het niet val al van een fiets af dus laat staan op schaatsen!
Kan iemand mij vertellen waarom mijn post steeds word verwijderd,stuur me anders even een P.B hierover
De site die geplaatst werd is zo'n zooitje (onoverzichtelijk), data wordt ook laat ge-update (pluimen bijvoorbeeld).
Er zitten tussen al die links (100=laag ingeschat, denk ik) zit niet echt meerwaarde in vergelijking met O-O. | Gewijzigd: 2 februari 2010, 21:56 uur, door Brisk
Edit: We gaan zo zoetjes aan cm tellen hier inmiddels... | Gewijzigd: 2 februari 2010, 21:58 uur, door zwoof
Op langere termijn keert de temperatuur volledig om. Op zich al vreemd.
Maar nog gekker is de neerslag voor vandaag.
Gisteren stond er dat er max. 4-5mm zou gaan vallen.
Op de nieuwste pluim hebben ze de lijn van dinsdag (wat dus nu eigenlijk al voorbij is) stiekem opgetrokken naar de 7-8mm.
Hoezo manipulatie van gegevens?? | Gewijzigd: 2 februari 2010, 21:58 uur, door Han
Ja, was in enen weer wit en gaat best hard......
Temp in een uurtje 3 graden gedaald...... | Gewijzigd: 2 februari 2010, 22:02 uur, door mosw
Kan iemand mij vertellen waarom mijn post steeds word verwijderd,stuur me anders even een P.B hierover
Ik zag dat je net een link plaatste, en dat die site allemaal reclame en spam bevatte, wellicht dat dat daar iets mee te maken heeft? Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling...
--0,3gr droog en glad.
Dan is het goed! We hebben hier een actieve solex-club.Goed voor leuke plaatjes!
Hier nat, niet glad, beetje lauw, wind is minder geworden. Niet erg koude pluimen, als de neerslag maar een beetje wegblijft vind ik het goed, kan ik weer aan het werk, dus dat niemandsland is welkom, beter dan nu al de maartse buien.
Ach ja ik schaats op dubbele ijzers en een rolator zonder wielen. (kan niet remmen) maar schaats toch
@Jan nee zo.n 11 geval komt niet in schaatsen voor. dan moet het wel erg anders om. toch zaten we in de goede richting. alleen dat sneeuw was al funest, denk eerder de 11 in de carnaval sfeer. en nog een keertje op een ondiepe plas of ijsbaan