Zullen als het meezit vandaag of morgen op o-o staan. Als iemand het niet wolt geven dan is dat zijn goed recht. Zeur er dan ook niet om. Dit geldt voor iedereen
Oh ok, nou ja ik begreep vanmiddag dat ze niet openbaar zijn die specifieke kaarten, en nu wel of toch niet. Ik vind het een beetje onduidelijk. Als het openbaar is dan zou ik een link waarderen, is het niet openbaar dan begrijp ik dat dat niet mogelijk is... maar hoe kan je er dan wel aan komen, dat is wat mij betreft de vraag. MIsschien weet iemand daar een duidelijk antwoord op.
En dan ook nog eens veel wind. Veel slechter kun je het niet hebben.
Over tot de actualiteit.
Het sneeuwt hier nu al een kwartiertje ofzo. De sneeuw blijft ook liggen op straat.
Of dit lang blijft liggen weet ik niet maar het valt me wel op.
De pluimen ellende laat ik maar even zo zitten.
Al dagen onsamenhangende pluimen levert niets op.
Ik kijk zelf wel naar de kaarten en foto's en lees jullie waarnemingen.
Daar heb ik meer aan.
De weerprofessionals (zoals het KNMI) laten het ook afweten.
Een weerverwachting opgeven waarin staat dat de vooruitzichten zeer onzeker zijn kan ik ook wel.
Zeg dan liever niets als je het niet weet.
Volgens het onderstaande kaartje komt er een flink lagedrukgebied (965 hPa)ten westen van Ierland te liggen.
Ik vind het niet leuk dat je dit 'zeuren' noemt. Er werd gewoon een vraag gesteld en het was niet duidelijk dat Buffell het niet wilde geven. Of ik moet iets gemist hebben. Vragen moet kunnen in een forum denk ik zo!
het wordt al weer een beetje wit zal het dan toch nog een sneeuwdek vormen
ik hoop het
Mooi zo, daar dus ook! Toch op veel plekken uiteindelijk nog sneeuw! Leuk!
Men kan niet alles hebben! haha.
Nee maar we updaten de kaarten hier veel, wiggelrode, brisk, jan posten vaak het kaartje hier, en ik kan dat nu ook, als dat nodig is, dus op de hoogte blijf je wel. Neemt niet weg dat ik wel snap dat het handiger is als je het zelf graag ook wil, maargoed.
laten we het gezellig houden We zijn natuurlijk allemaal een beetje (let op mijn geniale one-liner) under the weather!
het wordt al weer een beetje wit zal het dan toch nog een sneeuwdek vormen
ik hoop het
Als je kijkt wat er nog aan komt moet dat gaan lukken. Het is hier al behoorlijk wit aan't worden. Hoewel.. de temperatuur daalt niet hard meer nu. 0,4 nu. Hopen dat ie er zo nog onder gaat.
Nee maar we updaten de kaarten hier veel, wiggelrode, brisk, jan posten vaak het kaartje hier, en ik kan dat nu ook, als dat nodig is, dus op de hoogte blijf je wel. Neemt niet weg dat ik wel snap dat het handiger is als je het zelf graag ook wil, maargoed.
laten we het gezellig houden We zijn natuurlijk allemaal een beetje (let op mijn geniale one-liner) under the weather!
Oh oke dan, het is dus gelukt! Ik waardeer dat je een antwoord erop geeft!
Het is leuk om dat zelf te kunnen maar dat hoeft voor mij niet zo hoor, maar ik heb vanmiddag me de *&^#^* gezocht naar dat linkje voor jou, toen jij die vraag stelde in het forum waar die kaartjes vandaan kwamen. Vandaar dat ik benieuwd was hoe het nou was afgelopen!
en nue weer ontopic, het sneeuwt nog steeds, joeghee!