maar goed , ik meet hier nu 1 graad , af en toe een vlok wit spul,
Vreemde hoogte wrom er zijn toch geen richtlijnen voor? tenminste stond niet in mijn gebruiksaanwijzing. heb hem 20mtr van het huis af. i.v.m afstraling woning. en aan de oostkant. woon vrij.
Mijn tweede sensor zit aan mast van 4 mtr geeft +0,2gr dus zou ik nog lager met sensor zitten dan is het nog kouder.
En brievenbus staat lager dan 2,30mtr vandaar bevroren deksel. en ik zet hem niet hoger want hier lopen geen postbodes van 2.50mtr.
mochten ze komen dan liefst zo snel mogelijk want dan vriest het hier ook en dan blijft het liggen | Gewijzigd: 2 februari 2010, 19:45 uur, door civiccoupe
Supercell als je zo graag mensen wilt wijzen op spelfouten doe jezelf dan een plezier en maak ze zelf dan ook niet.
Comma is met een K en het meervoud van een komma is komma's en niet (jouw spelling) comma:s
Misschien moet je gewoon kappen met dit soort acties aangezien dit op andere forums al tot hele vervelende situaties heeft geleid.
Dus prima als jouw interpunctie perfect is maar laat andere mensen gewoon in hun waarde.
Mijn tweede sensor zit aan mast van 4 mtr geeft +0,2gr dus zou ik nog lager met sensor zitten dan is het nog kouder.
En brievenbus staat lager dan 2,30mtr vandaar bevroren deksel. en ik zet hem niet hoger want hier lopen geen postbodes van 2.50mtr.
't is ook geen aanval
vond het gewoon een vreemde hoogte 2.30 meeste temps worden of op 2.00 gemeten of op 0.10 daarom.
groet,
SC
Comma is met een K en het meervoud van een komma is komma's en niet (jouw spelling) comma:s
Misschien moet je gewoon kappen met dit soort acties aangezien dit op andere forums al tot hele vervelende situaties heeft geleid.
Dus prima als jouw interpunctie perfect is maar laat andere mensen gewoon in hun waarde.
't was gewoon een stukje uitleg , comma is in deze goed gespeld, als jij je op je teentjes getrapt voelt was dat niet mijn bedoeling .
door verkeerde interpretaties komen ergernissen , en dat willen we hier niet toch
voortaan even teruglezen in het topic kan geen kwaad
groet,
SC | Gewijzigd: 2 februari 2010, 19:45 uur, door thijmco
door verkeerde interpretaties komen ergernissen , en dat willen we hier niet toch
groet,
SC
laatste reactie van mij ( dan weer terug naar het weer)
Nee het was niet dat ik op mijn teentjes getrapt was, maar ik zou het zou jammer vinden als dit soort discussies ( waaraan ik nu ook zelf debet ben) dit gave forum zouden verzieken.
vond het gewoon een vreemde hoogte 2.30 meeste temps worden of op 2.00 gemeten of op 0.10 daarom.
groet,
SC
Jee nee zie het niet als een aanval. het meten van temp. is sowieso sterkverschillend sommige meten vlak naast een raam of een afblaas van afzuigkap enzz dat vind ik minder dan dat ik met die op 2,30 mtr.
Maar goed we zijn allemaal meenst amateurs. en elk heeft zijn eigen opstelling en mogelijkheden.
Zelfs rtv-noord geeft temperatuur van meeting op martinie toren 80mtr. dus bedoel maar.
Nee het was niet dat ik op mijn teentjes getrapt was, maar ik zou het zou jammer vinden als dit soort discussies ( waaraan ik nu ook zelf debet ben) dit gave forum zouden verzieken.
lol, het was ook niet bedoeld om een discussie te starten , gewoon het feit dat die polar low , vanaf de middag een comma is geworden .....
terug naar het weer
Maar goed we zijn allemaal meenst amateurs. en elk heeft zijn eigen opstelling en mogelijkheden.
Zelfs rtv-noord geeft temperatuur van meeting op martinie toren 80mtr. dus bedoel maar.
klopt .... niets meer aan toe te voegen .....