Dank je wel daarvoor, ik als leek begin het een beetje te snappen..nou ja snappen...ik probeer het in iedergeval...
Moeten jullie niet elke dag gaan wisselen...
Gr Hoffies...
Ik denk dat jij het prima snapt. Ben alleen bang dat de pluimen zelf er niks van snappen. Mijn conclusie van een week pluimenchaos is dat we nog wel even doorgaan met relatief koud kwakkelweer en veel sneeuw (regen in Rotterdam)..
Moet het nog zien.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
De zon kan ons ook opvrolijken bij een heldere koude winterse dag!
+1
Doe maar een Scandihoog, hebben we vrieskou en veel zon in één !
We zullen wel even in een dip zitten. maar dat heb je zomers ook.
Hebben hier anderhalve maand goed wat winter gehad. voor het zelfde was het alleen maar regen geweest zoals voorgaande winters. dus dit hebben we ff gehad en kunnen ze ons niet weer afhalen.
En zo te zien op plaatje komt er nog wat neerslag aan.
Ook de temp zakt iets weer. +1.6 gr.
Okee, okee, er waren ook daagjes bij dat vrijwel alles wegwas, maar altijd heeft er wel ergens nog een beetje sneeuw gelegen. En als alles bijna wegwas, kwam de volgende lading weer. Nu ok nog ligt er ijs en wegdooiende sneeuw op de straten en resten van sneeuwpoppen of iglo's, maar ik moet toegeven. Ik heb toch het vermoeden dat de sneeuw het deze keer niet meer haalt. Zo ook staat het restje van mijn sneeuwpop er nu ook erg lullig bij hoor!
Begin steeds minder hoop te krijgen op een nieuwe vorstperiode.
Beetje flauw, maar er staat ene Polar Low bij de gebruikers hier beneden. Ik ben melig van de (natte) sneeuw
De vragen zijn:
Wat blijft ervan over of wat gaat het worden?
Waar gaat hij heen? (Nederland of Denemarken of .....).
Citaat van zwoof, dinsdag 2 februari 2010, 14:08 uur Ik zie Polar Low hier nog wel degelijk.... Kijk maar onderaan
Waar onderaan? Ik zie toch duidelijk dat er nu COMMA bij staat en dus geen PL meer! | Gewijzigd: 2 februari 2010, 14:17 uur, door Brisk