Moest ff naar winschoten dochter stage brengen. over provinciale wegen. echt bar een boos fietsers konden haast niet fietsen alleen een beetje in een auto spoor.
Auto wegen weet ik niet maar hoorde wel dat her en der het verkeer vast zit .
Levens gevaarlijk voor de kids e.d.
Ben pas rond 16.00 uur vrij, en aangezien de temperaturen dan omlaag gaan, wil ik niet vast komen te zitten door ijzel of bevriezing van het wegdek
En nu maar hopen dat je rector niet op O-O zit, DENNIS VENINGA!!!
Ben pas rond 16.00 uur vrij, en aangezien de temperaturen dan omlaag gaan, wil ik niet vast komen te zitten door ijzel of bevriezing van het wegdek
Slappe kerel hoor..
*oude pluim*
Altijd handig, verwarring scheppen met oude pluim
[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
En waar heb je hem staan? Ik zie hem nog niet staan onder weerkaarten namelijk
Ik heb het in de afgelopen jaren nog nooit zo glad gezien op de wegen. Ik heb de ene na de andere auto zien crashen. Ongelooflijk!!
http://sat24.com/Region.aspx?country=scan&...r&type=loop
Ik heb het in de afgelopen jaren nog nooit zo glad gezien op de wegen. Ik heb de ene na de andere auto zien crashen. Ongelooflijk!!
Zou het niet stiekem te maken hebben met de recessie? .. veel schade, dus weer meer werk.
Dat snap ik, maar gisteren werd deze al gemarkeerd als een PL op een ander kaartje.. in t vorige weertopic | Gewijzigd: 2 februari 2010, 09:49 uur, door Chrisstorm
http://sat24.com/Region.aspx?country=scan&...r&type=loop
zooo die draait snel, maar waar naar toe?
Lange termijn Zadelgebied zet zich
De lange termijn blijft zich in nevelen hullen, al lijkt er een lichte trend naar zachter weer aan het einde van de week. De wind zou dan naar zuidoost tot zuid moeten draaien. Door een warmtefront valt er donderdag af en toe regen. Dit front brengt tevens vochtiger lucht, waardoor er in het weekend grote kans is op mist. Want er komt geen echte doorbraak van oceaandepressies. Wij blijven in het weekend in een grootschalig zadelgebied tussen hogedruk in Zweden en een hogedrukgebied boven Spanje. Lagedruk is er zaterdag en zondag op het midden van de oceaan en boven Italië.
Daardoor is er weinig wind, en daardoor komt er geen nieuwe kou uit Oost-Europa of Scandinavië. Er zal heus wel nachtvorst komen, vooral in het noorden en oosten. Maar overdag wordt het 2 tot 6 graden, met misschien wat motregen. Hoe het vervolg volgende week is, blijft onduidelijk. Met zo'n situatie van een zadelgebied zijn de veranderingen daarna meestal langzaam. Een snelle doorbraak van zacht weer zit er voorlopig niet in, net als een nieuwe kouinval.
Deze wordt al meer dan 24 uur als PL gegeven.
Laatste SatRep:
ZAMG: 02-02-2010 / 0600 UTC | Gewijzigd: 2 februari 2010, 09:53 uur, door Brisk
Hier sneeuw, natte sneeuw, regen, hagel en behoorlijk wat wind. En dit wisselt elkaar af.
Te bedenken dat wat er gisteren hier aan sneeuw is gevallen was blijven liggen, hadden we met gemak die 15 cm gehaald.
Jan ik ben er klaar mee, zet de knop maar om naar voorjaar!