Vind een pak sneeuw geweldig.. maar zo vies als dit, hoeft ook weer niet.
Maar ja dat hebben we nou eenmaal niet voor het kiezen he, jammer genoeg.
Ondanks dat het regent is het hier spek glad. Had me er helemaal niet aan verwacht. Ik probeerde met een zwaar beladen kar de helling op te rijden maar ben met kar en al terug naar beneden geschoven. Ga straks nog eens een poging wagen.
ik ben nieuwschierig!!
zal mij benieuwen wat er nu weer uit komt rollen!!
Als ik de verwachting van Jan zo lees, vrees ik met grote vrezen dat het warme papiertjes zijn.
Hopen dat het vanavond weer anders is.
Doe maar voorzichtig....straks verander je de laadbak in een puinbak
Man man, wat een bende op de weg. Tis spaigelglad gewoon. Heb net iemand weg gebracht maar....het is geen doen!
Het sneeuwt matig. 0,5 graden in de plus.
Klopt ben zonet ook ff de baan opgeweest, over een afstand van 6 km een half uur over gedaan normaal 6 min. je glibbert alle kanten op.
En ze doen geen moer aan de wegen hier om te schuiven of strooien. ze wachten op de regen ducht me.
hier in vlisjes is het regen wat nu uit de hemelsluizen naar beneden valt.
het is nu 2.5 graden en oplopende, dus het zal wel regen blijven zoals voorspeld.
bar staat op 1006.3.
hopelijk word het binnen een paar dagen of lkkr warm of steenkoud want dit kwakkelweer is gewoon waardeloos. | Gewijzigd: 2 februari 2010, 09:29 uur, door Klapper
En ze doen geen moer aan de wegen hier om te schuiven of strooien. ze wachten op de regen ducht me.
Schei uit. Ik heb ook geen strooiwagen gezien. Een maat van me belde me net. Hij heeft bijna een uur gedaan om van Zuidbroek naar Westerbroek te komen.
Hopen dat het vanavond weer anders is.
Wat zal het zijn? Twijfel in de modellen? De ene keer warm andere keer koud... Maar ik heb daarnet even een "pluimpje" gemaakt van de temperaturen die GFS aangeeft en de temperaturen van ECMWF
Zie dat "kleine" ding een rondtollen voor de zuid west kust van NO.
http://www.sat24.nl/Region.aspx?country=eu...r&type=loop | Gewijzigd: 2 februari 2010, 09:37 uur, door Boxer
Ben pas rond 16.00 uur vrij, en aangezien de temperaturen dan omlaag gaan, wil ik niet vast komen te zitten door ijzel of bevriezing van het wegdek
Meneer de rector: Dennis is niet echt ziek hoor!
On topic: het pijpt hier al de hele ochtend regenstelen....