Wat grappig om te zien dat het 'zomaar even een initiatiefje' was van Jan, en kijk tot wat een groot succes dat is geworden. 16 delen, landelijke bekendheid (Sp!ts interview, meerdere malen de frontpage van Geenstijl.nl gehaald) leuk om te zien.
(...)
16 delen voor 2010, en dan nog 8 delen 2009!
Ik ben ook één van die personen die eind 2009 hier is ingestapt omdat de info hier actueler en vaak ook beter kloppend is. En het is ook gewoon leuk om te discussiëren over het weer en je hoop op een witte en koude winter te delen!
Wat dat betreft goed nieuws dat de verschillende modellen langzaam terugkrabbelen van hun 10 graden-verhalen. Ook in Rotterdam is de vorst (voor even) terug, -1.
"25 € als jij weet wat een sneeuwengel is" ... en even later lag daar een 2meter boomlange man in het feloranje, midden op het plein hiervoor, in de sneeuw, zijn sneeuwengel te maken.. en collecteerde zijn winst van de dag bij zijn collega
Goed ofdat het allemaal uit komt is nog vervooruit kijken en kan allemaal veranderen...
maar goed zoals al aangegeven richting 15, 16, en 17 februari lijkt het toch weer volop koud te gaan worden....
:|
Ik heb er wel vertrouwen in..... | Gewijzigd: 1 februari 2010, 20:35 uur, door mbouman
ho eens even... hij valt op, is spraakmakend en heeft wel eens gelijk, zijn taalgebruik is normaal voor onze regio als we netjes met nadruk iets vertellen.
nu even naar topic: ik zag E.Kroll net de max. temperatuur de gehele week rond 3-4 graden houden en niet zo hoog als laatste 2 pluimen. Dus...
nu even naar topic: ik zag E.Kroll net de max. temperatuur de gehele week rond 3-4 graden houden en niet zo hoog als laatste 2 pluimen. Dus...
Ik snap hem alleen af en toe niet door dat taalgebruik that's all
http://www.onweer-online.nl/index.php?type...ideo&vid=41
Ja idd een mooi aambeeld
die muziek klinkt ook zo duister haha
Mijn (on)weer foto's : Foto's
plaatje
ja allemaal wel leuk maar die gaat ons niet raken waarschijnlijk;)
want krijgen straks westelijke aanvoer dusja
en die PL gaat land op vermoed ik
Mijn (on)weer foto's : Foto's
niet alles met een krul is zomaar een polar low , . Zie wikipedia ---> polar low
Ik weet het gewoon zeker deze winter is nog lang niet voorbij!
Misschien een Olvestolvetocht. Dat zou pas bijzonder wezen.. Na 13 jaar..
Ik weet dat dat veel te vroeg is..
Maar ik hoop het zo! | Gewijzigd: 1 februari 2010, 21:07 uur, door Jack Hoogland
Verder leuk om de kaarten te bekijken voor over een week, maar je kan er nu nog niks over zeggen!
Juist, daarom zei ik dat het morgen net zo goed weer zomer kan zijn eerst morgen maar even, sneeuw, regen, sneeuw?
Ik ben bang dat voor de rest van Nederland geld dat als je zo praat, je interessanter wilt doen dan je bent
ff of-topic. geef mij frank de boosere maar of sabientje die doen het niet zo slecht ( wat de voorspellingen betreft ).
on-topic hier nu eindelijk droog, straks onweer gehad en pittige buien bijna de hele middag.
Hoop dat die explodeert.... en veel sneeuw brengt als onderlaagje, zodat de temperatuur flink zal dalen in het zuidwesten.
maar goed een beetje hoop hebben we nu een keer....ook al is het maar een klein buitje...
het is er toch 1...