Ik had al wat reacties op het forum geplaatst, wordt dus maar eens tijd om mijzelf voor te stellen
Mijn naam is Dennis zoals mijn 'nickname' al zegt.
Ik ben wonende in Assen.
Ik hou mij dagelijks bezig met website beveiliging, als je op Google zoekt, zul je dat wel zien.
"Hacken" is dus niet mijn enige hobby. Anders ben ik hier niet aangemeld op O-O.
Ik hou mij al een heel lange tijd bezig met het weer, vooral in de zomer met onweersbuien!
Heb sindskort een mooie camera (Olympus E-600 12.3 MP Digitale Spiegelreflex Camera met Zuiko Digital 14-42mm Lens),
die een paar hele mooie functies heeft.
Zo heb ik in het foto board een topic, waar je dat heel goed kunt zien.
Ik kan de camera pas goed testen qua sluitertijd tijdens het onweer
Dus daar ben ik al een poos op aan het wachten.
Heb zonet even een statief gekocht (Hama Statief - Star 61) 60 cm ingeklapt, 153 cm maximaal.
Dus ik denk dat dat allemaal wel goed gaat komen
Mazzels!
daarna niet meer?
Ik weet dat je het goed bedoelt, alleen is het een beetje verkeerd gezegd
Nadat we elkaar gesproken hebben, wat dan
Haha
Bedankt hoor, iedereen
Ik weet dat je het goed bedoelt, alleen is het een beetje verkeerd gezegd
Nadat we elkaar gesproken hebben, wat dan
Haha
Bedankt hoor, iedereen
Lol! Dat heb je scherp gezien! Nou pas maar op dan!
Ik had al wat reacties op het forum geplaatst, wordt dus maar eens tijd om mijzelf voor te stellen
Mijn naam is Dennis zoals mijn 'nickname' al zegt.
Ik ben wonende in Assen.
Ik hou mij dagelijks bezig met website beveiliging, als je op Google zoekt, zul je dat wel zien.
"Hacken" is dus niet mijn enige hobby. Anders ben ik hier niet aangemeld op O-O.
Ik hou mij al een heel lange tijd bezig met het weer, vooral in de zomer met onweersbuien!
Heb sindskort een mooie camera (Olympus E-600 12.3 MP Digitale Spiegelreflex Camera met Zuiko Digital 14-42mm Lens),
die een paar hele mooie functies heeft.
Zo heb ik in het foto board een topic, waar je dat heel goed kunt zien.
Ik kan de camera pas goed testen qua sluitertijd tijdens het onweer
Dus daar ben ik al een poos op aan het wachten.
Heb zonet even een statief gekocht (Hama Statief - Star 61) 60 cm ingeklapt, 153 cm maximaal.
Dus ik denk dat dat allemaal wel goed gaat komen
Mazzels!
van harte welkom!! en mooi spul heb je.. Alleen vergeet je het belangrijkste voor onweerfotografie: een afstandsbediening of draadontspanner scheelt je een hoop gedoe!
ik weet me god niet waar ik dat allemaal moet halen/zoeken.
Het moet wel geschikt zijn voor mijn camera natuurlijk.
Als je raad weet, hoor ik het echt graag!
En anders doe ik het op de vuurwerkstand, hij houd de lens dan 4 seconden (of anders naar keuze) open, en dan laat die het eindresultaat zien met de bliksem erop. Ben alleen bang dat het wat te fel wordt.
Ik kan tot 60 seconden laten opnemen wat er gebeurd. | Gewijzigd: 1 februari 2010, 19:56 uur, door dv_chaser