van 2006 tot 2008 druk aan 't verbouwen geweest , maar door omstandigheden te koop gezet
dus als je een liefhebber weet ??
http://www.funda.nl/koop/hieslum/huis-2395904-idserdaweg-14/
groet,
SC
missen doe ik het zeer zeker, 't was onze droom , maar we werken eraan om alsnog buitenuit te gaan wonen ,ik ben in de stad geboren , maar ik wil er niet blijven wonen ( ik vind het echt niets meer) .
geef mij maar een mooi stekje buitenuit , de rust , de uitzichten , en geen buren .
de ultieme droom zeg maar....
groet,
SC
geef mij maar een mooi stekje buitenuit , de rust , de uitzichten , en geen buren .
de ultieme droom zeg maar....
groet,
SC
Geen buren??
We waren dus zo'n beetje buren, ben even buiten gaan kijken en kan de pleats zien liggen. Vlakbij de papagaaienboerderij ligt het.
We waren dus zo'n beetje buren, ben even buiten gaan kijken en kan de pleats zien liggen. Vlakbij de papagaaienboerderij ligt het.
ha, papagaaienboerderij , da's die met die pauwen , die kun je zomers goed horen ja,.....als je die kant op kjikt zie je een groene silo en dan een stukje naar rechts , we keken uit richting provinciale weg bolsward-workum. hij staat met achterkant richting oudegaaster brekken.
btw , Mooie paarden ! ( zag de site) | Gewijzigd: 31 januari 2010, 15:43 uur, door thijmco
Dank dank. Niet groot, maar oersterk en stoer zijn ze. En zij vinden die kou heerlijk. Het is zo jammer dat ik niet via de Ryp naar de Brekken kan rijden, moet helemaal om.
Tja die rijlessen, dat is dus wel een probleem deze winter , bak bevroren en vol sneeuw, ik wil er een plu boven, want voor mijn bedrijfje is dit waardeloos. Met weer een beetje lekker weer van harte welkom om eens te kijken. Op zaterdagmiddag is het hier vol met "pennymeisjes"
Tja die rijlessen, dat is dus wel een probleem deze winter , bak bevroren en vol sneeuw, ik wil er een plu boven, want voor mijn bedrijfje is dit waardeloos. Met weer een beetje lekker weer van harte welkom om eens te kijken. Op zaterdagmiddag is het hier vol met "pennymeisjes"
een overdekte bak is wel een uitkomst .... en ook wel te realiseren toch ? goed draineren ivm water op zand , en oh ja , die metalen trap , heb er gister nog voor gestaan.... stom stom stom , dat ik daar niet aan heb gedacht .... , we houden wel even contact , als het een beetje mooi weer is , komen we zeker een keertje langs.
Groet,
SC
(thijmco);)
Groet,
SC
(thijmco);)
Gezellig, je weet mijn site, staat een telefoonnummer, bel even van te voren, dan maak ik tijd voor jullie. Mijn jongens zullen het geweldig vinden een sc. te ontmoeten.
Groet,
Liesbeth | Gewijzigd: 31 januari 2010, 20:04 uur, door Liesbeth Jense
Groet,
Liesbeth
Gaan we zeker doen, staat onder favorieten lol