ze balen van forums zoals bij o-o en andere
enkele passage;s
Verzonden: zaterdag 30 januari 2010 12:58:13
Aan: bijzonder_weer_nl@yahoogroups.com
Is dit een reanimatiepoging?
Vrijwel alle weerliefhebbers hebben hun heil op de verschillende weerfora gevonden. Gemakkelijker toegankelijk en ook dynamischer.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markeren
Verzonden: zaterdag 30 januari 2010 12:48:30
Is deze group dood?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verzonden: zaterdag 30 januari 2010 14:23:23
Ik denk het wel. Er zijn 255 leden, maar er is nooit meer een posting. Ik snap niet dat Google de groep er niet af gooit. Iedereen post nu bij andere weersites zoals Weerwoord en VWK.
groet , Jan
niet alleen die weer yahoo groep heeft er last van.
zelf vind ik de yahoo groepen ook een zooitje, alhoewel er wel enorm veel te vinden is.
foto's ken je pas zien als je elk mailtje ontvangt uit de groep ( sommige groepen met 500 leden sturen daarom ook paar honderd mails per week )
als ze ervan balen zouden ze een forum op moeten zetten + een website ofzo.
Toch zie ik in de berichten overigens nergens iets over O-O staan?!
Ja balen voor Yahoo, haha!
Lol! Toen je nog moest inbellen met een modem en verbinding kreeg na wat rare geluiden en dan snel wat sites afging en weer offline ging om geld te besparen. Goh dat waren nog eens tijden!
Ben een keer vergeten om toen offline te gaan... geen goed idee :')
ik mis dat geluidje van die inbelmodem zo
Man o man wat was dat sloom dat internet zeg, paar minuten wachten voordat er een volledige webpagina werd weergegeven
Ja precies, en e-mails schreef ik altijd offline en allemaal in de wachtrij en daarna pas inbellen en alles versturen! Scheelde weer tjingtjing!
En nee Sietse in die tijd moest je beter niet online blijven en vergeten offline te gaan, kostte weer een hoop tjingtjing. Ik denk dat velen dit wel herkennen, had je weer een hele nacht staan inbellen voor niks.
Je went ook zo snel aan snel internet, toen was je soms een uur bezig met een mp3-tje binnen te halen, haha, nu heb ik soms een 'documentaire / film' binnen in de helft van de tijd! Als je nu ineens 10 jaar terug zou zijn in de tijd qua internet, je zou het vervloeken denk ik! Goede ouwe tijd...
En weer on-topic; balen voor Yahoo zeg!
echt dat beep beep ting heb ik nooit meegemaakt
ik geloof een jaar voordat ik dit vond pas geleert hoe n pc werken moet
vroeger altyd zovan pc?? K@TDING hoef ik niet hahahahaha tegenwoordig kank niet zonder
elke keer smeken om op internet te komen aan mijn ouders... hoppa kabel beneden in dat telefoon plugje en inbellen maar hahhaa
Als ik eraf moest en ik zat te lang, trok me moeder gewoon de kabel er beneden uit | Gewijzigd: 2 februari 2010, 20:18 uur, door MarkNL
Dat wordt door KPN iig niet meer ondersteund omdat er in de centrale speciale hardware voor nodig was.
Dus telefoon internetten is er zelfs nog trager op geworden dan het in zijn hoogtij dagen was.