Rond uur of 10 ben op de fiets gegaan. Het was vrij fris en sommige wegen waren nog niet echt begaanbaar. De dijk was bij voorbeeld 1 ijs baan. Heb toen maar besloten te voet verder te lopen. Hier wat foto's onder andere paar uit de uiterwaarden/ natuurgebied meinerswijk.
Groetjes,
maarten
Ik woon zelf vlakbij Rijnhal.
Mooie foto's btw
Ik woon in de laar west, foto's komen laar-west, elderveld en meinerswijk | Gewijzigd: 30 januari 2010, 12:27 uur, door maarten89
Pracht foto's!
Hahaha dankje! Zal het proberen te onthouden
Zo te zien de dijk richting Driel.
Wordt altijd zeer slecht schoongemaakt en gestrooid. In December een dag of 3 na de sneeuwval nog levensgevaarlijk glad. Tenminste, het stuk dat onder gemeente Arnhem valt. Het stuk dijk dat onder Heteren (okee, gemeente overbetuwe) valt, wordt doorgaans eerder gedaan.
Mooie foto's trouwens Arnhemmer!
Wordt altijd zeer slecht schoongemaakt en gestrooid. In December een dag of 3 na de sneeuwval nog levensgevaarlijk glad. Tenminste, het stuk dat onder gemeente Arnhem valt. Het stuk dijk dat onder Heteren (okee, gemeente overbetuwe) valt, wordt doorgaans eerder gedaan.
Mooie foto's trouwens Arnhemmer!
Klopt tis de dijk richting Driel ja. Ja was gewoon niet gestrooit. Raar he. Je zou zeggen dat juist bij dijk wel doet.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ach, lang leve het verkeersbeleid van de gemeente Arnhem.
En volgens mij is dat stuk dijk (tussen Arnhem en Driel) geen busroute meer.
En zo als dat dan heet, is het geen prioriteit meer.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21