@ Calliep: We zouden alle koude lucht bij onze buurlanden bezorgen. Misschien moeten ze dat "diepvries-idee"bij onze buurlanden aan de andere kant allemaal doen. | Gewijzigd: 1 februari 2010, 15:48 uur, door zwoof
hier is het bewolkt, en nog steeds glad . het is kouder aan het worden (als je buiten sta) hoeveel weet ik niet temp is stuk.
groeten marieke
off
als er nu nog meer sneeuw komt ga ik mijn koffers pakken en naar een warm land totdat ik hier lees dat het beter weer is.
De smeltende sneeuwdrek is weer ijs geworden.
Afgelopen dagen hier ook amper verse sneeuw gehad.
Oh en hallo allemaal ook
Hey dat klopt hier weinig nieuwe sneeuw gehad
maar wel koud windje en de temp gaat alweer naar beneden toe
Hier in Zandberg -Ter-apel(kanaal)
Laat het winkel en nieuwe niedorp dan maar even overslaan. stuur het dan wel richting jullie
hier is het bewolkt, en nog steeds glad . het is kouder aan het worden (als je buiten sta) hoeveel weet ik niet temp is stuk.
groeten marieke
off
als er nu nog meer sneeuw komt ga ik mijn koffers pakken en naar een warm land totdat ik hier lees dat het beter weer is.
Fijne vakantie...stuur je wel een kaartje?
groeten marieke
off
Marieke, zullen we woningruil doen?
Begon hier om 10 voor 4 met wat regen, daarna hagel en nu sneeuwt het al 20 min stevig
Ik zit 8 hoog in een flat in Hoensbroek, en ik zie alleen maar sneeuw en donkere wolken die er nog aan komen, zeer slecht zicht en de straten zijn flink wit. Je zult de a2 maar op moeten ..... Verwacht lange files daar .....