Lol; can happen! Firefox was frozen...
---
Hier begint het weer te sneeuwen ineens, helaas natte kleddersneeuw!
nogmaals voor de winterliefhebbers die nog enige vertouwen hebben in dit soort lange termijn voorspellingen goed nieuws
(hoewel ze een warme winter voorspelde in september)
met probability filter (>80%)
maw volgens NCEP/GFS wordt feb met een kans van 80% 2 a 3 graden te koud..
| Gewijzigd: 1 februari 2010, 15:03 uur, door rundfunk
De smeltende sneeuwdrek is weer ijs geworden.
Afgelopen dagen hier ook amper verse sneeuw gehad.
Oh en hallo allemaal ook
Wij zouden wat mee krijgen van een storing richting Denemarken volgens mij. Des te meer deze zakt (zuidelijker door noorder stroming), des te meer voor ons toch?
ps De wereld houd niet op boven Friesland
nogmaals voor de winterliefhebbers die nog enige vertouwen hebben in dit soort lange termijn voorspellingen goed nieuws
(hoewel ze een warme winter voorspelde in september)
Begrijp ik goed dat de temperatuur die aangegeven wordt het verschil is tussen 'het gemiddelde' en de 'verwachting'?
Oh en hallo allemaal ook
Jij ook hallo......en welkom op O-O.
Kleine hint: In je profiel kun je je woonplaats invullen.
Ik weet dat het wel ergens in deze discussie zal staan maar merendeel is persoonlijke berichtgeving en dan blijf ik zoeken. (geef toe, ik ben lui)
Oh en hallo allemaal ook
Hoi, jij ook hallo ende welkom!
ps De wereld houd niet op boven Friesland
tja idd dan zou je zeggen dat hij moet zakken en er dan meer voor jullie komt !!
De plaatjes geven het verwachte temp verschil in % van de langjarige gemiddelden, als ik het goed begrepen heb.
Ok, dank, ik dacht dus het aantal graden...
Laten we erin geval maar vanuit gaan dat het geen -1 wordt in juni!
als ze nu nog niet eens weten wat het volgende week gaan doen vriezen of dooien hoe kunnen ze het dan weten over n maand laat staan over 6 maanden
Begrijp wat je wil zeggen, maar het zijn dan ook geen zekerheden maar verwachtingen. Je kunt er dus ook niet teveel zekerheid aan ontlenen...
Hey inderdaad! Spannend dan want dan zou het potentieel nog wat kunnen doen hier in den lage landen...
Ik weet dat het wel ergens in deze discussie zal staan maar merendeel is persoonlijke berichtgeving en dan blijf ik zoeken. (geef toe, ik ben lui)
Koelkasttemperaturen. Daarna wellicht weer meer vorst. Erg onzeker allemaal. De pluimen lijken wat beter te worden tov gisteren. Diepvries is even ontdooid op het moment.