Dan moet dat wel eens als de donder wat zuidelijker gaan trekken want het noorden lijkt voor de 100.000e keer weer eens het meeste te krijgen. | Gewijzigd: 31 januari 2010, 23:49 uur, door Rutte31
Er is eergisteren al een waarschuwing aan het verkeer de deur uitgegaan. met name hier int norden. we hebben nog lang niet genoeg gehad.
Vanaf December tot nu toe maar 80 cm. ik wil dat wel eens in 1 dag gaan zien.
--0,8gr en het sneeuwt.
laat maar weer vallen
Het sneeuw ligt hier als sinds (volgens mij) 15 december.
Er was natuurlijk wel dooi geweest, maar niet alles was weg voor de volgende sneeuwbui er alweer aankwam
Ik zit hier toch redelijk goed.
Jullie hebben vaak het betere onweer in het zuiden, dat vind ik weer minder prettig
Daar heb je wel gelijk in, en in de zomer hebben we hier ook wel vaak de hoogste temperaturen. Maar ik heb 't zelden meegemaakt in een winter dat we hier in Limburg ( vooral de regio waar ik woon ) zo vaak naast de pot pisten.
De eerste sneeuw hadden we hier pas op 20 december, en die was de 22e alweer grotendeels verdwenen.
Vervolgens dan een laagje van 5cm op 9 januari ( Daisy ), en dit laagje bleef wel een weekje liggen. Dan eigenlijk een hele tijd niets noemenswaardig, maar dan wel gisternacht en gisteravond weer een paar cm.
Het noorden heeft al plaatselijk een paar keer 20 cm of meer binnen een etmaal gehad, dus ik vind dat langzaamaan wel goed geweest
Ach ja, het is hier nog mooi wit nu, het vriest, maar d'r mag altijd meer bij he
Daarom is pr.1 de rijkswegen Dus gaat een zware ochtendspits worden. Alhiero.
Ach ja, het is hier nog mooi wit nu, het vriest, maar d'r mag altijd meer bij he
Gelukkig laat het weer zich niet sturen door de mens. want dan had je nog veel meer elende in de wereld.
Het komt zo als het Giet. En het Giet zo als het komt.
Het komt zo als het Giet. En het Giet zo als het komt.
Helemaal mee eens hoor, maar we moeten af en toe eens wat te mopperen hebben
Tuurlijk wij mopperen ook wel eens als we haast geen onweer krijgen. Je moet maar zo denken die prak sneeuw alhier moeten wij maanden op teren . en dat onweer in het zuiden komt meerdere maanden voor. Alleen pissen wij vaker en langer naast de pot. dan jullie deze paar winter maanden.
Tevens maken jullie in de winter ook nog eens kans op onweer. daar in tegen maken wij geen kans op sneeuw in de zomer.