Het ging hier echt hard tekeer gisteravond n half uur lang waarbij het zicht gewoon minder dan 50 meter was. Zag de flat aan de overkant amper. Nooit eerder gezien dat het zo hard kon sneeuwen (Btw gelredome vanmiddag? )
Maar de kansen zijn wel degelijk behoorlijk afgenomen. Jan, je zei dat je het vanaf 4 feb kouder zag worden, zie je dat nog steeds? Ik hoop het namelijk wel het zou echt jammer zijn als al die kou niet meer zo komen.
Ik vind het meer spannend, omdat dat hoog te oostelijk blijft liggen en er toch ook steeds lagedruk gebieden op ons af komen, die bereiken ons net wel of net niet. Ik weet het kan ook zo weer anders zijn. Het blijven modellen.
Dat hadden wij eergisteren. Toen viel er uit 1 bui 6 cm.
[/color]Uhm, ik moet zeggen dat dat niet helemaal klopt. Vanmorgen onderweg naar mn werk spiegelglad, 5 stoplichten onderweg plat op de grond zien liggen en zelf ook bijna tegen 1 aangegleden!!! Dus ook in het Westen oppassen![/b]
Spontaan naar beneden gekomen of omver gereden???
Ik ga me er nu echt niet druk over maken.... Een kleine verandering heeft weer andere gevolgen. Zou me liever met vandaag en vannacht bezig houden.
Ik schei er mee uit. Word gek van de PL's. Het dooit hier als een gek .... als de temp. hier onder nul is kom ik wel weer terug, want dat wordt weer de hele dag wellus-nietus. Ik ga in relax stand en 'laat het wel over me heen komen'
p.s. nou ok af en toe bijlezen dan ....
Voorjaar?...
Hmmmm, krijg te temp er niet bij (in het plaatjes) Sorry Hier de link: http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/3-180.html | Gewijzigd: 31 januari 2010, 10:54 uur, door Micky
Voorjaar?...
Hmmmm, krijg te temp er niet bij (in het plaatjes) Sorry
Hmmm, kan weinig opmaken uit je posting....
Aan de radar te zien trekken de buien boven me langs.
Temp 0,8 boven het 0 graden niveau en het zonnetje schijnt. Vanacht weinig sneeuw bijgevallen.
Nog ff een fotootje van gister.
N381 richting Appelscha.
| Gewijzigd: 31 januari 2010, 10:54 uur, door H. Kootstra
Link staat er nu bij... http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/3-180.html
Aan de radar te zien trekken de buien boven me langs.
Temp 0,8 boven het 0 graden niveau en het zonnetje schijnt. Vanacht weinig sneeuw bijgevallen.
Nog ff een fotootje van gister.
N381 richting Appelscha.
Foto is genomen thv de parkeerplaats. Je zat nu tussen Beilen en Hoogersmilde | Gewijzigd: 31 januari 2010, 10:56 uur, door arjanbruggink
En morgen is het weer -7
Wha daar kan je wel eens gelijk in hebben. Daar lag gister weinig tot geen sneeuw en hier in Sappemeer wel. Moest ik ff een fotootje van hebben.
Trouwens, je ziet het sneeuw nog op de motorkap liggen van mijn auto. | Gewijzigd: 31 januari 2010, 11:03 uur, door H. Kootstra
Voorjaar?...
Hmmmm, krijg te temp er niet bij (in het plaatjes) Sorry Hier de link: http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/3-180.html
???
Twee sites, de een met +8 en de ander met -9.......... | Gewijzigd: 31 januari 2010, 11:06 uur, door Brisk
gewoon naar de laatste dagen kijken, blijf je vrolijk | Gewijzigd: 31 januari 2010, 11:04 uur, door stratocumulus