N.B speciaal nog enige uitleg voor een paar 'analfabeten' uit noord(west) Nederland.
Moet je ff kijken hoe die FENOMEEN schrijft???
N.B speciaal nog enige uitleg voor een paar 'analfabeten' uit noord(west) Nederland.
gaat mij er niet om of hij gelijk heeft of niet maar om je in 1 zin tegen te spreken vindt ik wel lef hebben...
Echt apart hè! Hij kiest net even van die woorden die we niet dagelijks meer (of überhaupt nooit) gebruiken. Hij spreekt zichzelf tegen en zijn zins- en verhaalopbouw is soms niet erg logisch. Moeilijk te volgen, maar vermakelijk om te lezen!
over wie hebben we t?
hoe vaak moet ik het nog zeggen ? kijk nou eens gewoon 2 dagen maximaal vooruit.. is al moeilijk genoeg, 1 goede gok maakt nog geen weer profeet.
Even de KNMI Guidance erbij gepakt (zouden meer van de lezers wel eens mogen doen!!)
De verklaring voor de temperatuurstijging stond daar al de hele dag :
Op nadering van deze trog krimpt de wind naar zuidwest, achter de storing herstelt de noordweststroming zich zondagnacht Vrijwel alle weerstations geven nu dus idd W of ZW stroming maar na de passage draait hij weer de koude kant op dus.
Maargoed, das bekend van hem!
Niks van die weirdo aantrekken
dus als je roept de verwachte PL is in de kiem gesmoord en is van dekaarten verdwennen en direct daarachter zegt dit fenomeen komt aanstaande zondag in het noorde voor een hoop onrust zorgen........ nou volgens mij is dat geen gelijk krijgen maar uit je nek lullen
Jan zegt toch wel eens vaker dat de laatste pluim er vaak minder koud uitziet en dat ze de volgende dag dan weer bij trekken? Of is het nu echt slecht..
* nu ook weer zware sneeuwval | Gewijzigd: 30 januari 2010, 22:08 uur, door kelderkast
Hier droog, komt het mijn kant nog op
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Je ziet heel duidelijk een gebied zonder buien die richting het zuiden gaat en een sterke draai met daarin veel buien die het land op gaan.
De buien intensiveren als ze het land op gaan. (meer rood en blauw op de kaart).
Zie de link (scroll dan naar links zodat je het stuk zee op de kaart krijgt)
LINK | Gewijzigd: 30 januari 2010, 22:12 uur, door Han