Tijd: 19:45
Ik zou wel willen alleen hangt hij daar al een tijdje..
Ik begin er bijna een connection mee te krijgen.. ik denk dat ik hem maar een naam ga geven ^^
| Gewijzigd: 30 januari 2010, 19:51 uur, door Kimmey
Om moedeloos van te worden, afwachten dan maar.
Omdat de lucht soms nog zo droog is verdampt een gedeelte van de neerslag, voordat ie de grond raakt. Echter, naarmate er meer neerslag gaat vallen, hoe meer de grond gaat bereiken. Dus hoe zwaarder de bui is, hoe meer de grond bereikt. Dus mensen, ik zou niet meteen in paniek raken (daarna kan altijd nog)
Ik begin er bijna een connection mee te krijgen.. ik denk dat ik hem maar een naam ga geven ^^
Heb je nog bekende wonen in Noorwegen,kan je ze vragen om de ventilator wat harder te zetten richting Olanda.
Welke naam had je in gedachte?
Het gebeurt gewoon... als die mensen die zeuren dat er niks komt..
Al de weersites enzo geven niet voor niks waarschuwingen dat je op moet passen.
doe maar rustig hoor, lijkt wel alsof je in paniek bent
het is nu zachtjes aan het hagelen, bah!
Edit: ik heb net gehoord dat er weer volop zout is in Purmerend, weet niet hoe het zit met de rest van NH | Gewijzigd: 30 januari 2010, 19:59 uur, door aliasneo
Welke naam had je in gedachte?
Ik ken wel iemand uit Denemarken haha misschien dat dat ook helpt
Uhh een naam... dat is een goeie.. nog niet overna gedacht maar ik vind Kim wel een mooie... naar mezelf want ik ben ook lui | Gewijzigd: 30 januari 2010, 19:58 uur, door Kimmey
Berichtje van hen:
midden in een sneeuwstorm @ thuis en ingesneeuwd
vandaag, 10:53
Ze kunnen geen kant op, de stroom valt geregeld uit en vissen (hij is visser) is natuurlijk onmogelijk. Heerlijk toch, zo'n leventje....
| Gewijzigd: 30 januari 2010, 20:08 uur, door HannyT
Het gebeurt gewoon... als die mensen die zeuren dat er niks komt..
Al de weersites enzo geven niet voor niks waarschuwingen dat je op moet passen.
We kunnen het dus sturen met onze gedachten. Wel, dan had hier al wel meer dan een halve meter gelegen
Uhh een naam... dat is een goeie.. nog niet overna gedacht maar ik vind Kim wel een mooie... naar mezelf want ik ben ook lui
haha dan noemen we haar maar Kim dan
Heb voor mijn werk ook met Noren gewerkt, zal eens contact met ze moeten leggen.
Ps. Hallelujah Het begint hiet nu te sneeuwen, nog geen spektakel maar wat niet is kan nog komen. | Gewijzigd: 30 januari 2010, 20:01 uur, door emmen-online