straks lekker naar bleiswijk en zoetermeer
ben benieuwd hoe de wegen allemaal zijn... moet vannacht namelijk ook nog terug....
of misschien maar bij mn vriendin blijven slapen
Dat laatste lijkt me prettiger dan terug rijden
Haha, zag er vandaag al heel sprookjesachtig uit met die sneeuw. Hoeven ze tenminste geen kunstsneeuw te gebruiken
straks lekker naar bleiswijk en zoetermeer
ben benieuwd hoe de wegen allemaal zijn... moet vannacht namelijk ook nog terug....
of misschien maar bij mn vriendin blijven slapen
haha ik zou zowiezo voor dat laatste kiezen
ff een fototje van zojuist onderweg naar huis, slechte kwaliteit en achter stuur (zla maar niet zeggen dat ik hem met me telefoon heb gemaakt, dat mag niet achter stuur )
De sneeuw van afgelopen nacht is voor een groot deel alweer verdwenen, geen tijd gehad om op 't ijs te gaan kijken, maar als 't daar ook een beetje gedooid heeft kan dat nou ook aandikken. Van mij mag die bui lekker in 't westen / noorden leegdwarrelen: jullie blij en ik blij
ff een fototje van zojuist onderweg naar huis, slechte kwaliteit en achter stuur (zla maar niet zeggen dat ik hem met me telefoon heb gemaakt, dat mag niet achter stuur )
Wat ligt 't Veerse Meer er toch weer mooi bij, dat was vlak voor de donkere wolken ervoor schoven zeker?