Leeuwarden live , het sneeuwt behoorlijk zo te zien , wat een prachtbeeld!! .
Ja dat staat er wel. "Behorende bij de barokliene zone krijgt vooral morgen middag het noorden te maken met winterse neerslag(...)"
Ze staan er niet onder dus voorzichtig in de uitspraak van ze althans mijn mening
Hoe bedoel je?
Andere bronnen (lees even terug) zeggen dat hij door de Noordzee gaat en dat Zeeland Z-H en Belgie er last van krijgen... het kan dus nog alle kanten op.
Dat sowieso, is allemaal heel onzeker vind ik zelf ook..
Nog beter lezen.
Er staat ook: A strong polar low is predicted by the same model ....
Er wordt dus zowel over een "power low like" gesproken als een "strong power low".
Dit staat in de volgende zin.
Er volgen dus meerdere Lows (niet allemaal PL's) achter elkaar over de Noordzee elkaar op.
Die moet je niet door elkaar halen.
Dankjewel voor het welkom. Ik ben hier vandaag voor het eerst. Die foto is toen door een mede-forumlid/vriendin van mij (Marja) hier gelinkt toen ik in Noorwegen zat. Was een soort van live-verslagje via haar.
Er staat ook: A strong polar low is predicted by the same model ....
Er wordt dus zowel over een "power low like" gesproken als een "strong power low".
Dit staat in de volgende zin.
Er volgen dus meerdere Lows (niet allemaal PL's) achter elkaar over de Noordzee elkaar op.
Die moet je niet door elkaar halen.
Klopt. En de sneeuwzone die in de loop van de avond over ons land trekt is dus de Polar Low-like through.
straks lekker naar bleiswijk en zoetermeer
ben benieuwd hoe de wegen allemaal zijn... moet vannacht namelijk ook nog terug....
of misschien maar bij mn vriendin blijven slapen
cccooooooooooooooollllllll
Dat zal niet gaan lukken, aangezien de temperatuur maandag en dinsdag ruim boven nul gaat komen.
Ik bedoel niets is zo veranderlijk als het weer je kunt ook zeggen kans op kans op ,zoals Peter T dan dek je jezelf wat in.
v.b er wordt ,zowel over een "power low like" gesproken als een "strong power low" | Gewijzigd: 30 januari 2010, 17:51 uur, door Tesse
Zeker!