Is net beginnen sneeuwen op Schiphol. Zit nu lekker mee te luisteren met de ATC. Vorige keer dat het sneeuwde rond Amsterdam, werd het op Schiphol ook een lekkere puinhoop. Ben benieuwd wat het vanavond wordt.
Zien jullie het ook zo, of ben ik erg pessimistisch...
Das mooi balen! (of is dat te makkelijk )
laat maar!, ben nr 3 al | Gewijzigd: 30 januari 2010, 17:11 uur, door Ron67
Is net beginnen sneeuwen op Schiphol. Zit nu lekker mee te luisteren met de ATC. Vorige keer dat het sneeuwde rond Amsterdam, werd het op Schiphol ook een lekkere puinhoop. Ben benieuwd wat het vanavond wordt.
Ja, sorry, kon het echt niet laten Maar ik ben blij dat ik vandaag niet hoef te werken, zooitje op Schiphol
Zal nog wel een dagje duren voordat hij hier is, maar hij is van harte welkom
Ook als hij minder wordt kan hij nog steeds voor flinke sneeuwval zorgen .
Als hij nou maar niet uit elkaar draait het duurt nog even he voor hij hier is.
Lijkt wel alsof hij steeds donkerder rood wordt in sommige delen
Haal allemaal uw ventilator uit de kelder/zolder. Plaats deze buiten, gericht in zuidelijke richting. Dit onder een hoek van 30graden t.o.v. de horizon. Misschien kunnen we zo de sneeuwbuien een beetje mijn kant op blazen
A polar low-like trough will sink southward into the North Sea and is currently predicted to make landfall in Belgium or SW Netherlands at 18Z by GFS18Z. A strong polar low is predicted by the same model as well as ECMWF to round SW Norway by the end of this forecast period
België zou dus ook last van de PL kunnen krijgen.