Net als een paar weken terug toen er 15 cm viel in 2 1/2 uur
Jaa, maar dat was op woensdagavond midden in de spits.. Ih heb toen 6 uur vast gestaan op de A9!! Dat was echt niet leuk meer hoor..
Maar even terug naar vandaag.. het gat hier zometeen wel weer sneeuwen,, niks geen naate zooi, het heeft nauwlijks gedooit vandaag.. Gisteren is er hier weer zo'n 10 cm gevallen (zo dik was de laag op mijn auto).. de sneeuw van vorig weekend was net weer weg!
lots
Nou weet het niet, is hier in de tuin intussen +7 graden!!
Maar het is nog geen avond, we wachten het af, hoop op een heeeeeellle dikke laag sneeuw!!
Nou moeten denk ik wel rekening houden met buien, maar of het gaat blijven liggen. Denk de eerste buien al rond 18.00. | Gewijzigd: 30 januari 2010, 16:44 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Het gaat steeds harder en met grotere vlokken sneeuwen en de temperatuur is sinds mijn vorige post alweer gedaalt naar een prachtige 0.2.
ik hoop dat deze trend zich doorzet voor de sneeuwliefhebbers in de rest van het land.
Maar het is nog geen avond, we wachten het af, hoop op een heeeeeellle dikke laag sneeuw!!
Nou moeten denk ik wel rekening houden met buien, maar of het gaat blijven liggen. Denk de eerste buien al rond 18.00.
7 graden lijkt me een beetje sterk, hier is t 3,3
Leuk te zien dat er bij sneeuw-op-komst weer zoveel mensen online zijn
Ik zie dat het Gooi ook wederom geluk heeft, komt een dikke bui aan,
vanavond nog naar vrienden toe om te borrellen.
Ik denk dat ik lekker ga lopen 20 minuten in de sneeuw. wie had dat in november gedacht; zo'n super winter
als deze te krijgen....op z'n Jolings; Ik hou der van !!!!
In Noord Holland wordt er niet meer gestrooit op provintiale wegen er is geen zout meer
Pas-op als je weg moet vanavond
Ik heb nog wel een lading strooizout op en onder mijn auto over
Hier is het toch wel even boven 0 geweest geloof ik! De vooruitzichten zijn inderdaad weer goed!