Het sneeuwt hier nu om de haverklap, komt wel in orde denk ik!!
Ik zie dat er op de achtergrond weer een aardig buitje aankomt
Ja de ene bui na de andere hier..... eindelijk!!!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Inderdaad, en met onweer zitten wij ook vaak in de goede hoek!!
Dan zijn wij dat kleine groene stipje.
Ik ga voor je duimen dat je nog wat krijgt!, hier hebben we eindelijk ook een beetje!!
Ik heb dat soms ook hoor..
Maar zo te zien op het filmpje dat gepost is van youtube kunnen we nog wel wat verwachten!!
Omdat ik 't rust nergens anders kan vinden in het leven, heerlijk die stilte in mijn dorp, en ik ken iedereen.
Ik hoop het, ik als ik vandaag 20 cm krijg ben ik tevreden..
Ik ga voor je duimen dat je nog wat krijgt!, hier hebben we eindelijk ook een beetje!!
Nieuwe ronden nieuwe prijzen vanavond
Ach.....Je moet et maar zo zien, zij zitten in de zomer op steenworp afstand van Strand, zee, zon, aangenaam windje vrouwen in zomerjurkjes;) Maar als de omstandigheden ideaal zijn ook fikse knetterende onweer!
Ik vind het voor Zeeuwse begrippen echt niet tegenvallen deze winter en die is nog maar net een derde gepasseerd. Vergeet niet dat we omringd zijn door heel veel "warmer"water hè? btw zag vanmorgen dat het Veerse Meer de 0 graden grens aan het bereiken is en dat de watertemperatuur op zee ook flink zakt.
zie ook: http://www.actuelewaterdata.nl/watertemp/
Bv:Lichteiland Goeree ligt paar km de zee op en daar is de zee ook NUL graden C
Z'zee momenteel net een graadje in de plus, zonnetje erbij.
Ik hoop het, ik als ik vandaag 20 cm krijg ben ik tevreden..
Ja dat komt me ook bekend voor, moeten we de voordelen maar boven de nadelen zien!
Ga met je meehopen op die 20 cm, LOL!!
<Plaatje>
Nou dat kaartje klopt niet helemaal. Ik heb net eens de meetlat op de stoep in de sneeuw gestoken en toch een goede 6,5 cm sneeuw hier. | Gewijzigd: 30 januari 2010, 10:56 uur, door darkshadow
Sneeuw met onweer dan, ik weet nog dat het ergens voor de jaren 2000 zo erg sneeuwde en onweerde dat het electrischiteitsnet het begaf, we zaten 1 dag zonder stroom.
Denk ook niet dat je het erg serieus moet nemen omdat men domweg niet elke vierkante meter in NL kan meten, meer globaal denken dus
http://www.onweer-online.nl/images/maps/estofex.png