Jan wat is er in het filmpje te zien? Ik kan het niet openen...:(
is er vanavond nog een goede kans voor het oosten op sneeuw want hier ligt maar 2-3 cm van gisteren....
Alvast bedankt
is er vanavond nog een goede kans voor het oosten op sneeuw want hier ligt maar 2-3 cm van gisteren....
Alvast bedankt
Probeer dit eens: http://www.youtube.com/watch?v=yZPpWL7cx6E...player_embedded
De overlast door sneeuw zal voorlopig blijven. Er komt dit weekend meer sneeuw bij. De zwaardere buien zullen vandaag, vanavond en vannacht in de kustprovincies voorkomen. Morgen trekt een gebied met buien van noord naar zuidoost over het land. Later in de middag komt een tweede gebied met zware buien over. Dit kunnen in de kustgebieden buien zijn met niet alleen sneeuw, maar ook met hagel, soms ook met een mix van regen, met onweer en windstoten. Een guur weertype. Maandagochtend zijn ook nog sneeuwbuien actief. Op de langere termijn lijkt het volgende week te blijven kwakkelen met overdag temperaturen boven nul en in de nachten (wat) lichte vorst. Ook de sneeuw en regen zullen de eerste dagen niet ontbreken. Veel gladheid.
Alvast bedankt
waarom plaatsen jullie niet een plaatsnaam erbij ? " hier" hebben we niets aan...waar is hier ?
Hier een mooi laagje van een cm of 3
Gisteren zag ik het na al die regen echt niet meer tot sneeuwen komen. In ieder geval het begin is gemaakt en ik hoop wel dat er nog meer gaat vallen.
-1 en een strak blauwe lucht en tussendoor de zon. | Gewijzigd: 30 januari 2010, 10:38 uur, door kelderkast
Dankje Jan! Hij doet het nu wel!
Toen ik gisteren om 3 uur eindelijk mijn bed opzocht, begon het wat te sneeuwen, ik weet nog wel dat het op een gegeven moment zware sneeuwval was, maar daarna viel ik meteen in slaap.
En vanmorgen hoorde ik pa alweer flink de stoep vegen, haha!
Nog een vraagje, omdat het nogal onduidelijk is, kan het oosten van het land voor vanavond ook nog wat verwachten, of gaat het feest nu aan ons voorbij?
Leuke foto, er is bij jullie meer blijven liggen dan hier.
Ik zie dat er op de achtergrond weer een aardig buitje aankomt | Gewijzigd: 30 januari 2010, 10:48 uur, door allseasons
Waarom blijf je hier dan??
Ik heb dat soms ook hoor..
Maar zo te zien op het filmpje dat gepost is van youtube kunnen we nog wel wat verwachten!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen