ik hoop alleen dat het sneeuwlaagje wat nu onstaat zich weet te handhaven de komende dagen, het kan namelijk de aanstaande vorstperiode een duwtje in de rug geven.
We zitten zeer zeker heel dik over de 5 cm heen. Ik denk dat we dichter bij de 10 zitten, als we er al niet overheen zijn.
Het kwam met bakken tegelijk uit de hemel vallen, maar het wordt nu minder. Maar zo te zien komt er nog wel een en ander aan
Waanzinnig mooie sprookjeswereld buiten | Gewijzigd: 30 januari 2010, 04:19 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
ik hoop alleen dat het sneeuwlaagje wat nu onstaat zich weet te handhaven de komende dagen, het kan namelijk de aanstaande vorstperiode een duwtje in de rug geven.
Zie dat we hier voorlopig nog even moeten wachten... denk zo tot een uur of zes... kga ns even n dutje doen op de bank en af en toe lps-en
Je weet toch wat er gezegt is... het zuidwesten vooral regen en natte sneeuw...
Eigenlijk haat ik de winter, dit vanwege onze vaak zachte standaardwinters met deprimerende weersomstandigheden, zoals de vaak grauwe en grijze dragen met regen en veel wind. Maar een winter als deze vind ik wel mooi en ik hoop dat er nog veel moois staat aan te komen.
In Soest is een best pak sneeuw gevallen!!! Als ik een schatting moet doen is het ruim 5 cm Temps hangen nu zo rond 0 C en weinig wind,zo rond de 2 m/s. Ben zeer benieuwd wat er nog meer komt dit weekend,gelukkig vrij dus hoef niet persé de deur uit....
Kijk nu net ff op de buienradar en dan komt er nog best wat aan op korte termijn