ten eerste veel plezier met de sneeuw in zaltbommel. Dat iedereen er maar lekker van mag genieten!!
Verwacht jij in Eindhoven/Asten/Venlo ook nog wat of niet? Ik zie diverse kaarten waarop staat dat het al zou moeten sneeuwen, maar is hier nog helemaal helder en niets gevallen (ja rond 22 uur een bui hagel)
groetjes en iedereen lekker slapen of veel plezier!
Geen Polar Low dus wat ik heb begrepen. Echt jammer. Het ergste van alles is, dat ik mijn zoontje weer ga teleurstellen omdat er geen sneeuw ligt. Dus ga maar gelijk naar bed.., Misschien brengt de dag van morgen wel weer iets positiefs -3 touwens hier en redelijk helder. Snurkse all!
Geen Polar Low dus wat ik heb begrepen. Echt jammer. Het ergste van alles is, dat ik mijn zoontje weer ga teleurstellen omdat er geen sneeuw ligt. Dus ga maar gelijk naar bed.., Misschien brengt de dag van morgen wel weer iets positiefs -3 touwens hier en redelijk helder. Snurkse all!
Tja, ik neem aan dat hij wel snapt dat je zoiets niet bij de Intertoys of Bart Smit kan halen.
Ik had allang verwacht dat die trog wel één of andere swieperd zou maken om ons hier te ontwijken...
Nou ja...zou Limburg eindelijk eens z'n deel krijgen?
Edit: ondertussen zie ik de eerste vlokjes neerdwarrelen op m'n dakraampje...dat wordt nog een extra pilsje nemen | Gewijzigd: 30 januari 2010, 02:51 uur, door Rutte31
Ik had allang verwacht dat die trog wel één of andere swieperd zou maken om ons hier te ontwijken...
Nou ja...zou Limburg eindelijk eens z'n deel krijgen?
Lol
Wat dacht je, ik ga niet lekker pitten maar eerst nog ff O-O'en?
Wat dacht je, ik ga niet lekker pitten maar eerst nog ff O-O'en?
hahah...ja, wat dacht je anders, of een echte "die hard", of niet he....wil toch m'n sneeuw hebben waar ik al een paar weken recht op heb...
Die echo's zakken best nog wel wat zuidelijker af...ook wat hierna nog komt.
Was vanmorgen in de buurt van Simpelveld, en daar was het toch ook mooi wit zeg!
Hoeveel hebben jullie nu in Heerlen zelf?
Was vanmorgen in de buurt van Simpelveld, en daar was het toch ook mooi wit zeg!
Hoeveel hebben jullie nu in Heerlen zelf?
Geen idee... zal zo eens buiten gaan kijken... zal niet veel zijn denk k...
(wat is er met de tijd trouwens... op m'n pc is het een uur later... ) | Gewijzigd: 30 januari 2010, 03:39 uur, door Kalle1979