21:03:05 29-01-10 Melding : Prio 1 (!!: extreme gladheid!!!!) Dijk en Duin DUINENBOSCH 3 CASTRICUM Rookmelder
Regio : [NHN] 10. Noord-Holland Noord
Urgentie : Hoog
21:02:45 29-01-10 Melding : A2 (GG: anh-inci-5) (!!: extreme gladheid!!!!) DE KLIP (KOE) 9 ALKMAAR 1831AL 9
Urgentie : Middel
20:57:35 29-01-10 Melding : A1 (GG: anh-inci-8) (!!: extreme gladheid!!!!) PLUTOHOF 7 HOORN NH 1622BW 7
Laat maar komen
EDIT: Hier in Tilburg worden de strooiwagens ook wakker. | Gewijzigd: 29 januari 2010, 21:10 uur, door Weatherman
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik blijf het nu even op de voet volgen, morgen onvoorzien een dagje vrij van werk dat komt dus goed uit!
maar even een vraagje gaan die pl's zo snel?? het zijn er nu drie had ik begrepen??
hier is het 0 graden (volgens de auto dan) een heel klein beetje wit. echt een heel klein beetje. en de wind is aan het toenemen??
groeten marieke
Hier enkele foto's van op de Vaalserberg.
Oei, Het gedrag van deze bestuurder is geen reclame voor de rijschool.
Maar wel leuk om te doen he
Hier in de Bollenstreek even een hagelbuitje gehad zojuist, net genoeg om de straten wit te krijgen.
De temp. schommelt steeds tussen de +1,7 en +2,3 gr.
De luchtdruk stijgt ook weer en is nu 979.7 hpa
De Lv 78%
Meer kan ik er niet van maken | Gewijzigd: 29 januari 2010, 21:21 uur, door delmare
Met name het gebied ten zuiden van Heerlen heeft noemenswaardige sneeuw gehad. Midden en noord Limburg tot nu toe gewoon groen met regen/natte troep. Maar dit was gisteravond al min of meer te verwachten vanwege de te hoge temperatuur.
Laten we maar hopen dat deze laatstgenoemde regio's morgen ook in de sneeuw zitten...
Regio : Landelijk - Traumaheli / Mobiel Medisch Team (Rotterdam Rijnmond)
Eenheden : Traumaheli Lifeliner 2 / MMT 90.1 Rotterdam
O oh
ben jaloers op het noorden daar woeden heuse sneeuwbuien
Jammer dat het geen Pl meer is en slechts geclusterde zooi
Mijn (on)weer foto's : Foto's