Wind is in Noord-Nederland Noord op dit moment
maar naar het Zuiden steeds meer West
Hij zuidelijker de PL komt hoe meer hij naar het Oosten zal stromen door de Westelijke stroming.
Idd: Dat was mijn eerste indruk ook dat die Low eerder gaat afbuigen..
Zie kaartje eens onder. het gaat rap.
Dan hebben we zeker sneeuw en veel denk ik.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik heb toch het idee dat de PL waar nu op wachten inderdaad iets afbuigt naar het oosten (en dus ons land), zoals sommigen hier al geroepen hebben....
ja deze mening deel ik zeker ook!
Heerlijk, kan niet wachten, heel de winter op gewacht, nu lijkt tie toch echt te komen. Enige puntje van kritiek is de planning, morgen verhuisdag van ons bedrijf
Flinke daling trouwens in het Noordoosten!
Nu klein sneeuwbuitje op ram koers op amersfoort.
Is die Polar Low wel een echte Polar low nu? want ik zie eigenlijk niet veel meer dan geclusterde buien.
en op dat kaartje van net zag ik ook geen Polar low.
Koers zal ik wel niet vragen want dat is gewoon recht hierheen
Ik denk dat ie iets voor middennacht hier aankomt
Jan geef is jou'n korte visie
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Gebied 2; Een dikke vette pluk bewolking, lijkt naar mijn idee op een zwak Polar Low'tje, zonder oog, maar wel met een aantal stevige buien, dit zou best onderdeel kunnen zijn van de vannacht verwachtte sneeuwbuien. Het lijkt in ieder geval wel op ramkoers met Nederland te liggen en er zou zo lijkt het best wat sneeuw uit kunnen vallen.
Gebied 3; Dit gebied wordt heel langzaam nu zichtbaar op www.buienradar.nl Dit gebied bevat een geclusterde buienlijn, maar van een Polar Low geen sprake. Wel is de kans er dat deze buien nog Z-Holland, Zeeland en Brabant even een veeg meegeven, de rest van Nederland lijkt hier niet echt veel kans op te maken.
Dit is mijn visie.
Gebied 2 had eerder vandaag nog een oog en is daarna dicht gedraaid.