Kamperland (werk) meld sneeuw/regen/hagel..
Nee blauwe lijn is zijn pat, gele lijn is de verwachte pad. De tijden staan er bij. Rond 12 uur vanacht ligt hij dus waarschijnlijk voor de kust.
Kamperland (werk) meld sneeuw/regen/hagel..
Ik zei over het westen, niet het noorden
Jan zal ook wel denken, ik word gek van al die vragen. maar je moet maar zo denken Jan: voor de gewone sterveling is het moeilijk om te horen dat het niet te voorspellen valt. Jan zal wel de ruste zelfe zijn, ik ben dat verre van!
Dat is toch Zeeland? Daar sneeuwt het nooit lees ik hier altijd! | Gewijzigd: 29 januari 2010, 17:43 uur, door Brisk
Sorry, gaat niet lukken.
Zie een paar posts geleden.
Het wordt deze keer toch echt Rheden! En dan wel met alle sneeuw er nog in.
kijk, dankje voor je uitleg ! daar hebben we wat aan.
Nu is het duidelijk waar het aan land komt.
Maar moeder natuur gaat zich nu voor ons ( zuiden ) haar verontschuldigingen aanbieden!
Maar goed, we moeten de komende uren even afwachten, er is nog weinig van te zeggen, en misschien bereikt het Nederland helemaal niet.
Denk dat het allemaal wel gaat meevallen. Ook wat betreft er zal blijven liggen. Ondergrond is hier erg nat nog. De komende 2 dagen komen de temperaturen hier toch nog net boven nul. Dus aan sneeuw hebben we nu niet veel...
Het is ook allemaal afhankelijk van die temperatuur. Er zit veel koude lucht maar de verwachtingen zijn dat de temperatuur niet onder de nul komt.
Dan veroorzaakt het toch bij iedereen wat sneeuw?
Tuurlijk geen punt; alleen iedereen vergeet de wind erbij te noemen; boven 6bft met sneeuw = sneeuwjacht