ik kan mijn weerstation niet gelinkt krijgen op mijn laptop met windows 7
gisteren lukte het ineens wel maar na vandaag mijn laptop weer opstarten doet hij het weer niet
is er mischien iemand die hier ervaring mee heeft en mij mischien wat uitleg kan geven
vr groet
cor
ik kan mijn weerstation niet gelinkt krijgen op mijn laptop met windows 7
gisteren lukte het ineens wel maar na vandaag mijn laptop weer opstarten doet hij het weer niet
is er mischien iemand die hier ervaring mee heeft en mij mischien wat uitleg kan geven
vr groet
cor
Kun je misschien uitleggen wat ie precies niet doet, en wat ie aangeeft?
Heb zelf ook een keer wekenlang problemen gehad met me weerstation, en uiteindelijk bleek het vrij simpel om op te lossen
read weather setup data fail
en onderin staat no connection
Oke, klinkt behoorlijk vaag allemaal
Wat je kan doen (maar heb je waarschijnlijk al gedaan) is om de software te verwijderen, zodra dat verwijdert is moet je ff in de bijbehorende map kijken en de restandmappen van de software die je ws gebruikt verwijderen.
Installeer daarna opnieuw de ws software en kijk ff wat er dan gebeurt.
Ik ga ondertussen nog ff nadneken of ik nog een andere oplossing weet
Suc6
Mmmm, ook de bijbehorende mappen verwijdert??? Soms heb je onzichtbare mappen waar het mogelijk in kan staan, dit kun je in configuratiescherm aanpassen door de mappen zichtbaar te maken. Dan kun je ze ook verwijderen
Want waarschijnlijk herkend Windows 7 het programma niet en als je het dan compatible maakt dan gaat het misschien wel goed komen.
Hoop dat het gaat lukken in ieder geval.
dus ik allang blij want dan kan ik weer wat anders uitzoeken.
toevallig vond ik op marktplaats precies dezelfde echter zonder windmeter, maar dat makt mij niet uit want ik heb alles nog op het dak staan.
voor 25 euro kon ik het hele setje kopen.
het setje is vandaag afgeleverd, het paren ging goed. totdat ik me bedacht dat ik hem ook wel eens op de pc kon aansluiten...
en wat schetst mijn verbazing!!!!!!!! HET WERKT WEER!!!!!!! dus de oude was gewoon kapot!!
ik ben weer helemaal blij en dat voor 25 euro!!!! | Gewijzigd: 28 september 2011, 16:49 uur, door civiccoupe