Ja ik begrijp dat ze in den Haag geld nodig hebben maar als je 1 miljoen binnen krijgt en er 2 uit geeft aan ontwikkelingshulp en dat soort ongein dan klopt er iets niet.
Er is en hele was lijst met dingen die klauwen vol geld kosten zonder dat wij er beter van worden en het is niet meer dan eerlijk naar alle Nederlanders toe om eerst daar eens naar te kijken alvorens de burger te plukken via een of andere constructie die toch niet werkt.
Waarom het zoveel moet kosten, de kosten zijn van 4 naar 5,2 miljard gestegen. En waarom het nu al zo slecht wordt uitgevoerd. Daar begrijp ik niks van. Weer een prestige object... Lijkt wel of Nederland, elke keer weer het beste jongetje van de klas wil zijn. Vergeet niet, Duitsland en andere landen hebben Nederland om dit systeem gewaarschuwd.
Maar waarom zijn ze zo gruwelijk eigenwijs in Den Haag? En hiermee vergroot je alleen de kloof tussen de politiek en de burger... Want, Den Haag is doof, naar de stem, van jij en ik.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Idd, BPM afschaffen en een andere/hogere belasting heffen op de brandstof. Dat is in mijn ogen ook veel eerlijker.
Geloof dat er al organisaties dit hebben voor gesteld. het is eerlijk. Hoe meer je de auto gebruikt. Des te meer je betaald.. Heel simpel.. en niks anders.. En dit kost dan geen 5,2 miljard
Zo is het nou maar net en dan heb je geen rotte kasten niks nodig. Kortom DE OPLOSSING
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.