Jan wat houd je ons toch netjes in het gareel.
Je zegt het maar we luisteren wel maar we zijn ook zo opgewonden voor wat komen gaat
Als het tenminste komen gaat....haalt hij het wel haalt hij het niet??? spannend hoor!!
Dus nog even en het is koud genoeg om de sneeuw te laten liggen. Alleen jammer dat alles doorweekt is van de regen, grote plassen water etc. Dat zal flink glad worden vannacht, als de temperatuur onder nul gaat duiken.
wat denken jullie krijgen we hier nog wat?? of iemand in de buurt van winkel?
Het is bewolkt en ja af en toe zie je dat gele ding aan de hemel. hoe heet dat ook alweer,mm o ja de zon.
echt koud is het hier niet. als er een bui is, koelt het af. regen hagel en sneeuw. erg gezellig allemaal. Als het maar niet glad word.
groeten marieke
Zaterdag overdag valt er hier en daar een enkele winterse bui. Eind van de dag komen er meer buien waarbij de kans op sneeuw ook weer toeneemt. De middagtemperatuur loopt uiteen van 4 graden in de kustgebieden tot 1 graad in het oosten van het land.
en:
Mijn (on)weer foto's : Foto's
wat denken jullie krijgen we hier nog wat?? of iemand in de buurt van winkel?
Het is bewolkt en ja af en toe zie je dat gele ding aan de hemel. hoe heet dat ook alweer,mm o ja de zon.
echt koud is het hier niet. als er een bui is, koelt het af. regen hagel en sneeuw. erg gezellig allemaal. Als het maar niet glad word.
groeten marieke
Je hebt zeker Zakje van albert heijn gekeken
kijk maar naar plaatje van jan.
komt genoeg aan
en eventueel vanavond vannacht nog polar low dusja klagen mag je niet
Mijn (on)weer foto's : Foto's
kijk maar naar plaatje van jan.
komt genoeg aan
en eventueel vanavond vannacht nog polar low dusja klagen mag je niet
We zullen zien! heb eigenlijk nog niet echt het idee wat een polar low kan gaan doen. heb overal al gekeken en genoeg over gelezen. maar niet echt het besef wat het is.. plaatjes iemand.
Never mind... het is al gestopt... | Gewijzigd: 29 januari 2010, 15:53 uur, door Heinekenfreak
effe lekker met de hond in de sneeuw uhhhhh regen gewandeld
jezus wat een waterkoud gevoel buiten
temp is ook alweer twee graden gezakt vanaf twee uur!!
ben benieuwd wat de avond en nacht ons nog gaat brengen!!
zal maar niet zeggen waar ik op hoop.
kan alleen maar tegen vallen.
morgen mijn partner jarig dus ik heb in ieder geval sneeuw besteld als kado
en wordt vannacht geleverd
wat ik er van heb begrepen, komt er dan veel sneeuw en wind. maar heb voor de rest niet echt een vvorstelling van zo'n polar low!
gr marieke
Een polar low veroorzaakt (meestal) een stormachtige wind en laat veel sneeuw achter door geclusterde felle buien. Een polar low verzwakt wel snel als het aan land komt, maar kan toch in Nederland een aardig pakkie sneeuw laten vallen.
Er zou zomaar lokaal 20 cm sneeuw kunnen vallen.
In Gendringen is het inmiddels droog. Het is grijs en nat, jammer. | Gewijzigd: 29 januari 2010, 15:58 uur, door Buffell
er bestaan geen domme vragen
je mag alles stellen wat je wil