Nederland met de vlag er over heen lol.
Mooi gezien inderdaad. Plaatje klopt alleen niet meer. In harderwijk nu al bijna uur lang natte sneeuw. Volgens mij zitten we tegen de droge sneeuw aan.
Hij ligt nu extreem koud want we willen die polar low ook nog wel.
Lol iets te veel berenburg op. Ze kijken me nu echt aan op het werk waarom ik zo zit te lachen haha
Ik denk ook dat we tegen de droge sneeuw aan zitten, het wordt langzaamaan kouder, het tij zal keren mensen, geloof en het zal sneeuwen...
en dat met een temp van dik +2.5
Ook luchtdruk daald nogal 980,1 hPa. een voorbode van aankomende low.??
UITERAARD> Uh Wiggelrode, kan jij niet even op non-actief tot morgenochtend??? Nee hoor, maar we willen wel foto's, kunnen we meegenieten terwijl wij wachten in de stromende regen.
Nederland met de vlag er over heen lol.
Wij willen over de strook van noord holland dan wel de oranje wimpel!!! | Gewijzigd: 29 januari 2010, 14:23 uur, door marja
Whaaha nee ik drink totaal geen alcohol dus daar komt het niet van En berenburger hebben wij hier niet in grunn (dat is frieze limo) )
Traditie is hier Hooghoudt Maar stappen hier meer over op Votka. Want daar zit meer antievries in verwerkt (Glucol) Want over 20 jaar ligt grunn tegen rusland aan. vandaar nu als Nastrofje. (proost)
Owee wat gaat die temp. snel onderuit nu 1,8 gr. en sensor hangt droog dus komt niet van sneeuw op de sensor.
Ach ik ben al jaren op non-actief en natuurlijk mocht het zeer extreem gaan worden. plak ik hier de boel vol met foto,s
Hier is de regen overgegaan in...
Tadaaa
Nog meer regen ....
Voor vandaag geen sneeuw denk ik. Temperatuur is ook alweer een tijdje stabiel hier op 3 graden. Wel NNW wind dus t komt in ieder geval niet meer uit zuid. Als die bovenlucht dan een beetje afkoelt, zoals zou gebeuren na passage van het neerslagfront, dan kunnen de buien van later vandaag een iets winteriger tafereel opleveren.
Wellicht dat het vannacht gaat lukken. Ik gun het mezelf wel
Ja inderdaad eindelijk droog!! En het is ook eindelijk een keer een beetje licht.......... grrmm. Waar blijft die sneeuw??
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
tis wel jammer dat het niet winters heeft uitgepakt de verwachtingen.... alleen noorden en stuk van oosten heeft sneeuw
Maar goed op naar de polar low (hoewel ik bang ben dat ie oplost mensen)
Mijn (on)weer foto's : Foto's