Lijkt hier droog te worden. Stevige wind dus zo maar ff het water (kitesurfen) op voordat straks de Noordzee bevroren is....
Hee een medekiter! Kan ook niet missen op een weerforum!
Anyway, vanochtend wakker geworden en het was weeeeeeer wit! Belachelijk.
De Nao lijkt weer te gaan zakken en ook op de lange termijn lijkt het weer wat gunstiger te gaan worden voor kou. Ik gok op nog een tweede winterperiode in februari. We zijn er nog niet vanaf ben ik bang.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Niet verklappen waar hij ligt.
Ze vinden hem nooit weer. hij ligt in een hele grote koelcel van --40 waar 10.000 den zakken patat zijn opgeslagen om de magneet te koelen. want ze hadden hem in het zuiden veel te warm liggen omdat het daar bijna zomer was en dan gaat hij averechts werken.
Hij ligt nu extreem koud want we willen die polar low ook nog wel. | Gewijzigd: 29 januari 2010, 13:46 uur, door wiggelrode
Volgens mij krijgen wij ook al komt de polar low in nederland nog steeds niets anders dan regen hier......
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ook luchtdruk daald nogal 980,1 hPa. een voorbode van aankomende low.?? | Gewijzigd: 29 januari 2010, 14:02 uur, door wiggelrode
Laat hem dan ook maar eens het zuidwesten van nederland wit maken!!
Ook luchtdruk daald nogal 980,1 hPa. een voorbode van aankomende low.??
Hier is de luchtdruk ook gedaald....
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen