Je kan toch ook plezier hebben als de sneeuw valt en even blijft liggen? Het is leuk als het inderdaad langer blijft liggen, maar dat liever dan regen! Vind het erg triest weer zo.
Zullen we lekker naar de lente gaan toeleven? Dan kunnen we weer heerlijk zonder jas naar buiten..
En zo kunnen we weer genieten van de dames in wulpse jurkjes en rokken..
Hahahaha.
LOL weet je hoelang de sneeuw hier gemiddeld blijft liggen? Niet. Ben eigenlijk nog steeds helemaal in shock van de sneeuw voor de kerst. Dat heeft lang gelegen. 3 dagen geloof ik. Maar ja, we zullen zien wat het word. En trouwens, regen vind ik niet eens zo erg. Hou van de geur na een flinke regenbui.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=16111
dat topic heb ik gelezen ja
maar hij zegt steeds "Page not found"
dus het werkt hiero niet helemaal top
Marcel
Geniet van de regen dan zou ik zeggen, ik ga genieten van de sneeuw die er straks aan komt
Zo heeft iedereen wat vandaag
Worden we morgen dan toch wakker met een sneeuw verrassing? Of zal het al eerder los gaan.
Actuele temp in Zoetermeer nu 2.4gr. luchtdruk is wel hard gezakt de afgelopen dagen, nu 985 | Gewijzigd: 29 januari 2010, 13:27 uur, door Heinekenfreak
Laatst hebben jullie ons hier in het noorden zo geplaagt om die sneeuwmagneet te stelen. ben er dagen ziek van geweest. en nu zie je maar weer