Ik weet er niks van, dus knoop me hier niet aan op mensen!
PS Als je de beelden te langzaam vind gaan kun je met het schuif-balkje bovenaan zelf een beetje spelen | Gewijzigd: 29 januari 2010, 12:09 uur, door Brisk
De temperaturen beginnen al te dalen hoor vanuit het noorden
Speculeren is een vorm van kansberekening en Jan dat kan je bijzonder goed!Gelukkig is er niet verandelijker als het weer en de beurs,maar dat maakt het juist zo leuk
on topix Almere grauw en regen
inderdaad, als ze het weer 100 % goed konden voorspellen dan zijn we hier gauw uitgekeken.
en was het niet zo spannend.
(maar ben toch wel benieuwd wanneer de lente begint )
http://scandinavia.meteox.com/forecast.aspx
/edit: aan de datums onder de animatie te zien, is dat hem dus niet...ofwel...of niet......
Hier zie ik als leek een cycloon met oog heel hard met een bochtje over Nederland gaan op zondag/maandag ( dat ding gaat zo snel) . Is dat nu een Polarlow? | Gewijzigd: 29 januari 2010, 12:15 uur, door de MUG
Hopelijk breekt het zonnetje nog even door, die vieze troep mag van mij goed wegdooien.
KMNI ensembleverwachting ziet er erg koud uit (te koud als je het mij vraagt)... -8 overdag voor eind volgende week, overdag...
Wat zeggen de experts er hier van?? | Gewijzigd: 29 januari 2010, 12:18 uur, door Noorderlicht
En dat kan potentieel best wel heavy shit zijn?! (pardon my French)
Ben benieuwd. Wanneer ongeveer zou dat hier 'kunnen' arriveren??
Hij is er nog niet,hij is in de maak..en zn trekrichting is vooralsnog zuidelijk...dan krijgt alleen t zuidwest-westen van t land een staartje...Relax hij komt misschien wel...maar een heuse sneeuwstorm is niet altiijd zo leuk...kan alles helemaal op zn kop doen zetten..en t is prachtig...sneeuw etc...maar zag gisteren een oud vrouwtje zo hard vallen door de gladheid...echt zielig...112 gebeld en de vrouw geholpen ook...dat was alleen gladheid...nu een polar low...ben benieuwd