Dank je dat je even reageert. Moest dit even kwijt.
Zeker heb ik ook liever droogvriezend weer dan die druilerige ***zooi zoals nu en in de winter zo vaak het geval is.
En een paar dagen zon, ja, dat zou wel weer eens lekker zijn.
Neemt niet weg, dat ik de wintertopics al vele weken volg en ook zal blijven doen. En nog steeds blijf ik hopen op een dik pak sneeuw. Als het net gesneeuwd heeft, is de lucht zo sprankelend fris. Even wandelen doet dan zo goed.
Zal tzt eens zoeken naar wat sneeuwfoto's van een paar jaar terug, ik meen 2005.
Dat je gefrustreerd bent omdat je geen sneeuw hebt kunnen wij niets aan doen. En daarbij is de winter niet eens een week opgeschoven!!! Vanaf 4 februari kou in
prima, wat jij wilt joh...
maar waar is dat sneeuwdek van 5 tot 10 cm ? geloof niet dat er tot woensdag nog echt veel gaat vallen in de vorm van sneeuw. het geeft niet als je er een keer naast zit, maar gelijk afreageren dat iemand gefrustreerd is zegt meer over jezelf dan de persoon die het typt.
maar waar is dat sneeuwdek van 5 tot 10 cm ? geloof niet dat er tot woensdag nog echt veel gaat vallen in de vorm van sneeuw. het geeft niet als je er een keer naast zit, maar gelijk afreageren dat iemand gefrustreerd is zegt meer over jezelf dan de persoon die het typt.
Pardon?? Moet je eens kijken wat voor berichten je zelf geplaatst hebt de afgelopen keren. En joh zeg je maar tegen iemand anders... Maar goed on topic!
Zeker heb ik ook liever droogvriezend weer dan die druilerige ***zooi zoals nu en in de winter zo vaak het geval is.
En een paar dagen zon, ja, dat zou wel weer eens lekker zijn.
Neemt niet weg, dat ik de wintertopics al vele weken volg en ook zal blijven doen. En nog steeds blijf ik hopen op een dik pak sneeuw. Als het net gesneeuwd heeft, is de lucht zo sprankelend fris. Even wandelen doet dan zo goed.
Zal tzt eens zoeken naar wat sneeuwfoto's van een paar jaar terug, ik meen 2005.
Zon???? Ik weet niet eens meer hoe die eruit ziet..... Maar het mooiste vind ik 's avonds laat buiten, heldere lucht, veel, heel veel sterren, we hebben hier erg weinig lichtvervuiling en dan die kou die prikt in je gezicht. Dat is echt het toppunt!
En daarbij heb ik er voor dit soort dagen toch wel een leuke verslaving bij Beetje weerdelen, gezellig.
En natuurlijk 's ochtends even kijken op unysis en ecmwf, gsf, heerlijk. Vooral met de ontwikkelingen nu.
O ja met zon kan het zo zijn
Ik zou ook graag een bak met sneeuw hebben, maar als het niet wil vallen dan houd het gewoon op.
Ik houd goede moed voor de rest van de winter.
Qua kou ziet het er goed uit voor de komende periode.
En daarbij heb ik er voor dit soort dagen toch wel een leuke verslaving bij Beetje weerdelen, gezellig.
En natuurlijk 's ochtends even kijken op unysis en ecmwf, gsf, heerlijk. Vooral met de ontwikkelingen nu.
O ja met zon kan het zo zijn
Hele mooie foto
Och, ik houd ook wel van een mooi pakje sneeuw, maar het is voor de natuur misschien ook wel eens goed dat het stevig vriest.
Minder muggen van de zomer
HAHAHHAHA
Jemig die pluimen van het KNMI
Ik ga weer onderduiken tot 4 februari.. En dan kom ik weer terug. Ben benieuwd.
Actueel: Hier in Stavoren ligt er nu veel water op het ijs, en dat geldt voor zover ik kan kijken.. (over het Johan Frisokanaal )
Als dit op gaat vriezen, komen we een heel eind.