heb je ook de tempratuur voor 27 juni toevallig ??
we kunnen wel een week voouit kijken maar vooralsnog klopt de voorspelling voor vandaag nog niet eens helemaal..
Hier in winkel heeft het gisteravond een beetje wit gezien. Nu is het alleen nog maar regen. zal mij benieuwen wat voor weer het voor de rest van het weekeind word. groeten marieke.
volgens mij is het hier ook no ruim in de plus, iemand die de temp weet. ding in de tuin is stuk namelijk
hey jan heb je die luim van het knmi ook gezien??
in hoeverre ga jij daarin mee? of distangeer?? je je van die voorspelling dat het overdag -9 gaat worden??
in hoeverre ga jij daarin mee? of distangeer?? je je van die voorspelling dat het overdag -9 gaat worden??
Ik heb in de Sp!ts gezegd dat het flink kouder zou kunnen gaan worden na 4 februari en daar blijf ik lekker bij. Ik ben niet iemand die terug krabbelt of stiekem zijn berichten aanpast maar kou komt er zeker!!!!
Ik weet het, de onzekerheid was erg groot en dat werd dan ook niet onder stoelen of banken gestoken. Dit is dan ook geen verwijt naar wie dan ook. Eerder naar mezelf me er niet te diep in in te leven en te veel te verwachten.
En dan zie ik wat opmerkingen over een polar-low langs komen. Oh gosh, dat lijkt me wat. Probeer het maar naast me neer te leggen, het zal er vast niet van komen.
Zoals hieruit duidelijk mag zijn, ik vind winterweer in het algemeen en sneeuw in het bijzonder echt prachtig.
En tegelijk heb ik een pesthekel aan kou.
Beetje dubbel allemaal, ik weet het. Maar zo voelt het nu eenmaal.
Ik word er in mijn werk ook ernstig door gehinderd; ik kan momenteel geen kant op.
Ondertussen snak ik echt naar het voorjaar. Een graad of 16 á 18 en ik ben dik tevreden.
nee jan zo bedoel ik het niet !!! ik heb het ook gelezen en ik geloof je dat het kouder gaat worden maar gelijk -9 overdag ook zo koud?
Ik ga echt verhuizen...
:D
Nou dan maar een keer gaan hopen dat het kouder wordt....
kunnen we misschien nog gaan schaatsen op een mooie gladde ijsbaan die momenteel compleet is onder geregend.
Ik vind -9 wel erg ver gaan om eerlijk te zijn. -4 a -5 moet haalbaar zijn overdag maar je weet het niet met die beer daar alles is mogelijk
Het is een vreemdeling zeker die verdwaalt is zeker..
Ik zal eens even vragen naar zijn naam.
Polar Low
Polar Low
Brengt ons vanavond een bezoek
En strooit dan wat lekkers
In een of andere hoek
Koekoek!