Ze hadden in het zuiden onze sneeuw magneet gestolen. Dit hadden ze niet moeten doen!! want in de software zit een bom. die overgaat in regen of niets.
We hebben hier de orginale magneet weer ff gecloond met jatbug software dus stelen help niets
Zal die sneeuwmagneet wel weer zijn.
We hebben hier de orginale magneet weer ff gecloond met jatbug software dus stelen help niets
Ik wist wel dat 100 euro veels te goedkoop was. Maar voor vandaag vind ik het niet erg. Laat alles maar morgen vallen.
Toch is het waar. En we voelen ons steeds meer Rus of Pool
Zullen zo wel meer meldingen gaan komen van Matige sneeuwval uit het Noord Oosten. Want momenteel gaat het er om weg.
Net (8:00) even weg geweest. Hier in Arnhem-Zuid regen. Over de Rijn na ongeveer 100m (natte) sneeuw en een wit laagje. Nu ligt Arnhem-Noord wat hoger dus zal het daar wel aan liggen.
Terwijl ik dit tik gaat de regen hier over in 'hele natte' sneeuw, bijna regen. | Gewijzigd: 29 januari 2010, 09:22 uur, door Brisk
Zullen zo wel meer meldingen gaan komen van Matige sneeuwval uit het Noord Oosten. Want momenteel gaat het er om weg.
Ik ga maar eens verhuizen!
foto in de bijlage uploaden
Onder het tekstinvoer veld van het bericht kan je bladeren op je HDD en de foto uploaden. Hij wordt dan als bijlage geplaatst. In het voorbeeldbericht geeft ie het niet weer volgens mij. Maar wordt dan wel in het topic weergegeven | Gewijzigd: 29 januari 2010, 09:32 uur, door zwoof
en het is toch flink koud op 500hpa (en wordt vannacht nog kouder.. bijna -40C).. zit er ergens een warme luchtlaag ofzo..op een paar 100m
Niet dat ik het erg vindt.. want het ijs knapt er van op.. hopelijk vanacht een paar graden vorst..
eens kijken of we zondag nog ergens een rondje kunnen doen