Vraagje aan Jan, kan die Polar Low als die komt ook voor wat leuks zorgen in het zuid westen??
Kaartje?
Hier veel regen Breda en Eindhoven. Maar reed wel lekker door, niet glad.
Vanavond Amsterdam is dat te doen? Of wordt het link op de weg vanavond?
Vraagje aan Jan, kan die Polar Low als die komt ook voor wat leuks zorgen in het zuid westen??
Polar low kan rare dingen gaan doen. Maar laten we eerst maar eens gaan kijken of satrep hem vandaag gaat zien
Hier veel regen Breda en Eindhoven. Maar reed wel lekker door, niet glad.
Vanavond Amsterdam is dat te doen? Of wordt het link op de weg vanavond?
Zie teksten vorige pagina van Jan Visser en die van Guidance. Ik had er op 24 januari al over met Ronald
In Noord Groningen is het weer wit. Het sneeuwt lekker hard op dit moment bij een temperatuur van exact 0,0 !
mooi hoor, ik zie het: http://www.vismarkt-groningen.nl/
Zal wel leuk zijn voor het zuiden. Als ik het goed heb gelezen krijgt vooral het midden en zuiden met deze PL (in ontwikkeling) te maken?
Nu vallen er weer wat (natte) sneeuwvlokken uit de lucht.
Heeel plaatselijk ligt er ergens een besneeuwd vierkant metertje, vooral op tuingrond.
Valt zwaar tegen dus, vergeleken met de voorspellingen..
En toen was het alweer droog. | Gewijzigd: 29 januari 2010, 09:03 uur, door Buffell
Hier nog steeds matige sneeuwval en de eerste ongevallen meldingen rollen al weer binnen. in no time ligt er al weer zo,n 2 cm.
En het gaat gestaag door.
--0,2gr.
@Jan >> PM=
En dat blijft het mooie aan "het weer" voorspellen Jan. You never know for sure!
Eindhoven zit in de regen op dit moment, achja dan hebben we die derrie tenminste niet en rijd ik straks na 't werk weer rustig naar huis, zonder file's, ongevallen etc.
Alvast bedankt!
nou, hier regent het dus je zit hier goed hoor, maarja.... zeeland (zee=water regen = water)