P.P Zei 8 cm max lokaal best mogelijk maar eerst zien dan leuven maar denk wel dat we wat overlast in het verkeer mogen verwachten.
En de winter is nog lang ze schaatsen hier al vanaf december hoelang is dat wel geleden. het is een kleine ouderwetse winter met ups en downs.
En meenst winterse karakter.
En de winter is nog lang ze schaatsen hier al vanaf december hoelang is dat wel geleden. het is een kleine ouderwetse winter met ups en downs.
En meenst winterse karakter.
oke dank je, en nu........genieten van het winterse weer
Sabientje zegt net voor mijn streek eerst winterse neerslag die later op de nacht over gaat in sneeuw. Ze waarschuwt voor gevaarlijk gladde wegen morgen in de ochtend.
Edit ; ze was nog niet klaar... vanaf woensdag beginnen er weer enkele ijsdagen. PFFFFFFFFFFF | Gewijzigd: 28 januari 2010, 23:46 uur, door Katrien Michiels
.
GELDIG VOOR: DE DAGLICHTPERIODE VAN VRIJDAG 29 JANUARI 2010.
.
SITUATIE: EEN FRONTAAL SYSTEEM TREKT VAN NOORDWEST NAAR ZUIDOOST
OVER HET LAND. ERVOOR VOERT EEN ZUIDWESTELIJKE STROMING STABIELE
VOCHTIGE LUCHT AAN, ERACHTER VOERT EEN NOORDWESTELIJKE STROMING
POLAIRE LUCHT AAN.
Hee, die laat dus aan de achterzijde juist koudere lucht zitten ipv zachte lucht? Dat klinkt niet slecht.
er wordt normaal gestrooid. maar sinds eind december komen de strooiwagens hier niet meer.
Dus kortom, nu nog steeds 1 grote ijsbaan.
Ik snap het niet wat dit is echt onverantwoord. Ik kan niet eens lopend de straat oversteken, dan lig ik al.
Maar okey het zal wel in het kader van bezuinigingen zijn.....
Ik leg me er maar bij neer(letterlijk)
Edit ; ze was nog niet klaar... vanaf woensdag beginnen er weer enkele ijsdagen. PFFFFFFFFFFF
Alleen willen de temperaturen in heel Vlaanderen maar niet zakken, te warm om echt droge sneeuw te krijgen.
Hier in Limburg wil de temperatuur maar niet echt onder 2°C zakken.