Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
1? Dan is het 2 graden verschil op pakweg 35 km.
Hoe zijn de hoogte-temperaturen voor Limburg dan? Ik persoonlijk zou haast denken dat die dan nog hoger zullen liggen dan het midden omdat we hier vandaag grotendeels regen hebben gehad. Ik geloof dat het midden en noorden ondertussen weer natte sneeuw/sneeuwbuien hebben gehad.
Die schommelen daar rond de -6 a -7 maar later inn de nacht ook rond de -4
Dus waarden van die knmi kloppen niet en ik weet waar het meet station zit. dus dubieus geval.
--2,1gr Gevaarlijk glad waar geen zout ligt
Opklaringen met wolken velden. verder vrij koud (vrieskou)
mooi man !! laat maar komen, morgen vrij dus kan er van genieten. Mw Polder mag er wel doorheen cruisen.
Moet zeggen dat het vandaag op een aantal -plekken bloedlink glad was, met winterbanden een paar keer totaal onbestuurbaar, gelukkig bij lage snelheden..
Ai, dus ook oplopend.
Ach ja, we zien wel, wie weet dalen ze nog naarmate de neerslag vordert...
Beetje de moed erin houden he
Ach ja, we zien wel, wie weet dalen ze nog naarmate de neerslag vordert...
Beetje de moed erin houden he
Ja moed hou ik wel. Het is nog niet geweest Ze rijden hier af en aan met strooiwagens. Zelfs i bij mij in de doodlopende straat. Als het regen zou zijn hadden ze echt niet gestrooid neem ik aan.
Dus waarden van die knmi kloppen niet en ik weet waar het meet station zit. dus dubieus geval.
--2,1gr Gevaarlijk glad waar geen zout ligt
Opklaringen met wolken velden. verder vrij koud (vrieskou)
he wiggelrode en bij jou ook wat wit?? et was verdomd glad op de weg vanaaf manlief moet er uit op de tatu maar belde wegen waren goed te doen maar ja met het werk zit je nu eenmaal niet aan de hoofdwegen dus.......
Ik was eerst vrij sceptisch over Februari... Maar begin zo langzamerhand overtuigd te raken dat Februari even zijn andere gezicht gaat laten zien deze winter....
Een heuse ouderwetse jaren 80 Februari... Waarbij woeste NO winden bij een tempratuur rond de -15 op ons landje gaan beuken als nooit te voren..