Dank je wel, ik weet dat het vaak gepost is en ook dat je dat vaker hebt gezegd, maar dat wil niet zeggen dat iedereen die legenda uit het hoofd weet... of verwacht je dat mensen alle posts terug gaan kijken?!
Haal die temperatuur hier maar omlaag! | Gewijzigd: 28 januari 2010, 22:54 uur, door Maxim1110
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
En de temperatuur wil hier nog steeds niet omlaag...
Ja mee eens, af en toe een raar sfeertje in sommige posts. Niks mis met 'het niet eens zijn met elkaar', maar geef dan goede feedback ipv kritiek en liefst met argumenten. Een goede discussie is niks mis mee...
En de temperatuur wil hier nog steeds niet omlaag...
Niks van aantrekken, Jan is ook niet heilig of alwetend, al zit hij er niet ver vanaf wat betreft zijn verwachtingen. Niets zo veranderlijk als het weer en vergissen is menselijk. Dat hij er een keer naast zit maakt hem alleen maar meer menselijk.
Ik hoop uiteraard van harte dat je gelijk krijgt. De neerslag zelf die zal er wel komen, maar de temperatuur doet hier op dit moment niet echt mee.
Vandaar dat ik denk dat de hogere delen de echte sneeuw zullen krijgen, maar dat 't overgrote deel van de provincie een smurrie krijgt. (waaronder mijn woonplaats )
Duimen maar dat ik ernaast zit en jij goed
Uiteraard hoop ik voor 't midden ook sneeuw he, wil niet de egoïst uithangen hier | Gewijzigd: 28 januari 2010, 23:00 uur, door Rutte31
PP gaf voor het oosten ook 'alleen' maar sneeuw.
Inderdaad, bijna altijd bij het juiste eind, en dan een keertje niet, prima totaalscore. En ook al niet, dan nog. 'Een mens die nooit fouten maakt, heeft nooit iets geleerd!'
Vandaar dat ik denk dat de hogere delen de echte sneeuw zullen krijgen, maar dat 't overgrote deel van de provincie een smurrie krijgt. (waaronder mijn woonplaats )
Duimen maar dat ik ernaast zit en jij goed
Ik vind de temperatuur op hoogte erg slecht geworden voor het midden van het land. De vorige runs zaten ze nog goed in de - maar nu is het -3 a -4 graden geworden voor het midden van het land. Dauwpunt is ook van 0 graden naar de 2 graden gegaan bij mij in de buurt en dat brengt mij tot die conclusie. Nu kan het nog af gaan koelen op hoogte naar mate de neerslag erger word en dan krijgen we wel gewoon sneeuw in het midden. Het is gewoon nowcasten en niets meer
Buienradar, nou laat ik het zo zeggen, kan je net zo goed je koelkast opendoen en aan de kaas die in je koelkast ligt vragen welk weer het word.
Oke, ik overdrijf wat, maar the picture is duidelijk | Gewijzigd: 28 januari 2010, 23:01 uur, door stratocumulus
Lol, wel ouwe kaas dan he!
Moet je een flinke reis door het land maken of gewoon regionaal. Of wil je zaterdag gewoon geen sneeuw?!