Ik zag het ook op teletekst.
Toch weer hoopgevend voor de Limburgers he
Na een tijd lang meelezen wordt het toch maar eens tijd om mijzelf voor te stellen en gelijk maar wat gegevens neer te zetten vanuit het westen des lands .
Ik verwacht zelf hier in Zoet verlopig niet veel winterneerslag, misschien een hagelbuitje maar zeker geen sneeuw die blijft liggen.
Groetjes
hallo stads genoot
Wordt misschien vanacht ???
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Citaat van Olaf, donderdag 28 januari 2010, 16:57 uur Wowwwwwwwww, heerlij zeg!
Helleau, zeg wat een pluim plus sneeuwverwachting, dat zal wat worden, zou het dan toch echt gebeuren dat de kust een pak sneeuw krijgt? Spannend! Ook de vooruitzichten zijn erg spannend! :):)
waar lees je dat dan ?
Inmiddels daalt de temperatuur weer en is het 2,9C.
Gezien alle tegenstrijdige berichten zal het met de sneeuw wel mee gaan vallen hier (hoop ik).
Heb ik meer gehoord vandaag op het forum. Lente en dergelijke. Maar als ik kijk naar de temperaturen voor vandaag (max 5 graden) dan komt dat perfect overeen met de langjarige gemiddelden voor de derde decade van januari (gemiddeld een maximum van 5,3 in De Bilt, minimum gemiddeld +0,4). En januari is toch dé wintermaand! Het is tot nu toe gewoon een bar koude maand waardoor een 'gewone' winterdag ineens als lente gaat aandoen. Lente wordt het bij mij pas als de thermometer de 10 graden bereikt. Dat je met jas en sjaal op een terrasje van het lentezonnetje gaat genieten en dan snel met z'n allen naar binnen als er weer een bui aankomt. En dat terrasje zie ik nu echt nog niet zitten!
Nee, deze winter is nog lang niet voorbij. Hij kuchelt een beetje om in het weekend een flinke rochel te laten vallen. En daarna weer over op die siberische kou, hopelijk deze keer met een langere adem.
gewoon een kwestie van geduld hebben
FF KLIKKEN
groet,
SC
Wow, dat ding heeft ook een NW-ZO vorm, dus met een ZO trekrichting gaat een klein stukje land (zo te zien grens NL BE) heel veel neerslag krijgen! Ben benieuwd of Rotterdam nog een stukje kan meepakken, wel in de vorm van sneeuw als het kan