Buien trekken net langs.....
Nou ja, ik heb ze liever vanavond/vannacht als de temperaturen wat lager zijn.
Dat het maar de waarheid mag worden, | Gewijzigd: 28 januari 2010, 14:27 uur, door zwoof
VET!! jij hebt alvast wat geproefd van de komende zomer:P Ik heb al 4 of 5 maanden geen klap onweer gehoord...
Komende nacht en het weekend wordt veel sneeuw verwacht. Omdat de zoutvoorraad in heel de provincie bijna op is wegens de hevige vorst en sneeuw van de laatste weken treedt in gemeente Harenkarspel per direct het noodscenario in werking. Dat houdt vooral in dat alleen de echte hoofdwegen worden gestrooid.
http://www.schagenfm.nl/nw-437-7-3237166/n...r_strooien.html
Edit: Ik kijk net uit het zolderraam en zie dat er toch wel blauwe lucht te zien is. Dus het kan toch wel:P Mag ik vragen waar je die foto hebt gemaakt? | Gewijzigd: 28 januari 2010, 14:53 uur, door jewaitit
Jawoor, wat een bofkont! Hier alleen regenbuien en af en toe een verdwaalde sneeuwvlokje.
Ook morgen wordt het spannend. Een volgende storing schuift dan vanuit het westen het land in en ook nu lijkt de grens van regen en sneeuw lastig te bepalen. De zachte lucht achter het front zal ook nu bepalend zijn. Vooralsnog lijkt vooral het uiterste zuidwesten regen en soms wat natte sneeuw te krijgen, terwijl in de rest van het land vooral sneeuw gaat vallen met plaatselijk enkele centimeters.
De gemeente Hoorn heeft met de laatste strooibeurt (vannacht en vanmorgen) het laatste zout opgemaakt. In geval van nood kunnen alleen de Provincialeweg en de route naar het ziekenhuis schoongehouden worden. Vandaag wordt het onderste uit de kast gehaald om nieuw zout te krijgen. Nadere informatie volgt in de loop van de dag.
Bron: www.hoorn.nl
Nou.... hopen maar dat het hier niet gaat sneeuwen de komende dagen. Prutsers. Weken verder en nog steeds geen nieuw zout gevonden.
Das een foto gemaakt in de Aa-landen, om presies tezijn 14.32 uur geschoten vanaf mijn balkon.
Het kan met het grootste gemak in Zwolle-zuid sneeuwen, maar daar woon ik niet, jij waarschijnlijk wel.
Hier is het droog.
kijk ik buiten vette lente hiero hahaha
ik naar de actueele temp kijken, en ja hoor ik kan weer in het buiten bad gaan zwemmen!!
eingelijk wel jammer deze gelukte dooi aanval
hopelijk slaat het maar vlug om!!
nu ik eraan denk vlug de snert de koelkast in, voordat hij zuur wordt