;)
Geen idee waar ik naar kijk dus
Deze afbeeldingen geven volgens mij aan dat op basis van langjaargemiddele temperaturen men verwacht dat het dit jaar voor februari en maart gemiddeld kouder zal zijn dan de voorgaande jaren.
Zo flinke zin, maar denk dat je het nu wel begrijpt, toch?
Geen idee waar ik naar kijk dus
Dit zijn kaartjes waarop staat vermeld waar in welke maand het te warm of te koud gaat worden. Hoe blauwer, hoe kouder het wordt t.o.v. de gemiddelde maandtemperatuur, hoe roder, hoe warmer.
De kou komt dus in ieder geval wel terug! Helaas wel iets later dan aanvankelijk gedacht: ik meende dat het eerst woendag of donderdag al zou zijn, nu zou het zelfs zaterdag kunnen worden. Maar zoals het er nu naar uit ziet: in het noorden nu regen en dooi, waarschijnlijk niet heel veel sneeuw komend weekend en daarna stabiel, koud weer. Goede ingrediënten voor een eventuele EST.
| Gewijzigd: 28 januari 2010, 14:54 uur, door stephanvanloon
Daar ligt we wat ja.
Kan helaas niet naar de directe plaats linken, maar in het noorden van Lapland ligt Inari en er staat een camera op de weg iets ten westen van Ivalo.
Heerlijke beelden zeg. En nergens verkeerschaos ... ik zet onder het wachten op misschien nog sneeuw om het uur maar even een andere webcam aan, chocomelletje erbij.
Nu al hoor temperatuur daalt hier flink
Bekijk dat actuele kaartje nog maar eens.
http://www.knmi.nl/actueel/ | Gewijzigd: 28 januari 2010, 14:00 uur, door zwoof
Dat komt doordat er een forse bui overtrekt
Na die bui zal het langzaam weer opwarmen tot de temperatuur van voor de bui
Ziet er enigzins wel posititef uit... Maar nu maar hopen dat die verwachting wel uit komt
Ik dacht dat weerplaza voor overal wel wat regen gaf en daarna sneeuw en dan terug regen.
http://www.knmi.nl/actueel/
Bij Eibergen e.o. loopt de temp ff flink naar beneden ja door waarschijnlijk een goede en flinke winterse bui.....
Ik kijk nu naar buiten en zie een redelijk strakblauwe hemel in de ri van het NW.....
Na die bui zal het langzaam weer opwarmen tot de temperatuur van voor de bui
De bui nog niet gezien maar het wordt idd al weer warmer. was net even 0.7
Ik kijk nu naar buiten en zie een redelijk strakblauwe hemel in de ri van het NW.....
Bui trekt net onder ons door.